IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Slovenija: Panorganix načrtuje gradnjo rastlinjaka v Romuniji

01.03.2021
Ljutomersko podjetje Panorganix se je v začetku lanskega leta znašlo v nezavidljivem položaju zaradi nizkih cen tuje solate ter zaprtja gostinskega sektorja in šol ob epidemiji covida-19. Krizo so izkoristili kot priložnost za izboljšanje kakovosti pridelkov, ob tem pa krepijo ponudbo in se širijo na nove trge.
 
 
Ob začetku epidemije so poslovanje podjetja otežile nizke cene solate z italijanskega trga in povečana pridelava solat na domačih vrtovih v Sloveniji. Zaradi tega so se odločili več pozornosti posvetiti izboljšanju kakovosti pridelkov, kar je v drugi polovici leta obrodilo sadove, je povedal vodja prodaje Niko Miholič.
 
Lani so tako med drugim povečali pridelovalne zmogljivosti in trgu predstavili slovensko ekološko solato. Tako sedaj v Ljutomeru stojijo novi rastlinjaki v velikosti dveh hektarjev, v katerih pridelujejo izključno ekološko solato, in sicer praktično vse leto.
 
Ob tem Miholič dodaja, da so novosti in spremembe v kakovosti zaznali tudi kupci, saj se je v drugi polovici leta prodaja solate povečala, trend dobre prodaje pa se nadaljuje tudi letos. Ob tem so se v Panorganixu odločili, da zaenkrat nabora pridelkov ne bodo širili. V ponudbi tako ohranjajo različne vrste solat, zelišča, špinačo, motovilec, česen, fižol in ameriške borovnice.
 
Bodo pa še naprej širili ponudbo. Na prodajne police nameravajo tako v kratkem poslati solate, ki so pripravljene za zaužitje. Trend vnaprej pripravljenih solat je namreč v zahodnoevropskih državah močno prisoten.
 
"V načrtu imamo tudi širitev kapacitet v Ljutomeru, s tem pa bo povezano povečano zaposlovanje ljudi iz lokalnega okolja," je glede naložb povedal Miholič. V Panorganixu je trenutno okrog 50 zaposlenih, v toplejših mesecih pa se število približa stotici. To nihanje je povezano s sezonskimi deli v nasadih ameriških borovnic.
 
V prihodnjem mesecu načrtujejo začetek gradnje rastlinjaka za pridelavo živih solat in zelišč v Romuniji. Tako bo konec leta v Romuniji postavljen podoben rastlinjak, kot že stoji v Ljutomeru. Miholič ob tem dodaja, da bodo tako prisotni na 22-milijonskem trgu, kjer imajo že vzpostavljene tudi dobre povezave s trgovskimi sistemi.
 
V prihodnosti načrtujejo tudi širitev v Nemčijo, in sicer v okolico Berlina, kjer že potekajo pogovori z lokalno skupnostjo. Podjetje Panorganix je od leta 2018 prisotno tudi v Avstriji; najprej prek družbe Hofer, nato pa tudi prek Spara in Lidla.

Nazaj
 


 
 
 
back to top