IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.08.2017 || V Murski Soboti kupce navdušila nova Tuš drogerija  |  Karmen Pangos prevzela vodenje Krašcommerca  |  Europark Maribor praznuje 17 let  |  Odprtje nove trgovine KZ Agraria v Kopru  |  FrieslandCampina prodaja kategorijo sadnih sokov  |  Lidlu Slovenija znova priznanja Best Buy Award (2016/2017)  |   Heinekenova reklama, ki da misliti... (VIDEO)  |  Sberbanka pleni Agrokorjevo lastnino   |  Znani prejemniki prestižnih odličij Agre za med  |  Še 10 dni do Agre  |  Nizozemski kmetje in trgovci opozarjajo na veliko škodo zaradi afere z jajci  |  Širitev Spara  |  Todorić pripravlja tožbo proti hrvaški vladi  |  V Bitoli še drugi Žitov market   |  Henkel poroča o odličnih rezultatih v drugem četrtletju  |  Odkupne cene mleka junija nekoliko višje  |  Bingo bi rad prevzel Konzum BiH  |  Škoda po "carinski vojni" nekaj desettisoč evrov   |  Zaradi suše trgatev letos že avgusta  |  Jutri malce višje cene goriv   |   ||
   

ZDA: P&G predstavlja embalažo z zaščito pred otroško uporabo (VIDEO)

09.08.2017
Svetovni velikan Procter & Gamble je lansiral novo pakiranje za izdelke v kategoriji pranja perila, katerega posebnost je boljša zaščita pred tem, da bi ga uporabili otroci.
 
 
Podjetje sporoča, da nova oblika, ki je na policah pristala po treh letih analiz in testiranj, zagotavlja večjo zaščito pred tem, da bi v gospodinjstvih prišlo do kakšne nesreče.
 
Takoimenovano "Child-Guard" embalažo je potrebno stisniti na obeh koncih zamaška in jo hkrati odvrteti, da bi se pakiranje odprlo. Tako je gel za pranje težje dosegljiv otrokom. Procter & Gamble bo inovacijo predstavil na sejmih proti koncu tega koledarskega leta.
 
"Nič nam ne pomeni več, kot to, da gospodinjstvom zagotavljamo izdelke, ki so varni za uporabo, zato smo patent 'Child-Guard izdelali tako, da ga je težje odpreti in lažje zapreti," je povedal Sundar Raman, eden izmed podpredsednikov severnoameriškega P&G-ja.
 
Ameriško podjetje je z varnostnimi inovacijskimi ukrepi uspelo nesreče v gospodinjstvih ZDA - povezane z otroki in sredstvi za pranje perila - zmanjšati za 39 odstotkov.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top