IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |  BiH spet lahko izvaža jabolka v Rusijo  |   ||
   

ZDA: P&G predstavlja embalažo z zaščito pred otroško uporabo (VIDEO)

09.08.2017
Svetovni velikan Procter & Gamble je lansiral novo pakiranje za izdelke v kategoriji pranja perila, katerega posebnost je boljša zaščita pred tem, da bi ga uporabili otroci.
 
 
Podjetje sporoča, da nova oblika, ki je na policah pristala po treh letih analiz in testiranj, zagotavlja večjo zaščito pred tem, da bi v gospodinjstvih prišlo do kakšne nesreče.
 
Takoimenovano "Child-Guard" embalažo je potrebno stisniti na obeh koncih zamaška in jo hkrati odvrteti, da bi se pakiranje odprlo. Tako je gel za pranje težje dosegljiv otrokom. Procter & Gamble bo inovacijo predstavil na sejmih proti koncu tega koledarskega leta.
 
"Nič nam ne pomeni več, kot to, da gospodinjstvom zagotavljamo izdelke, ki so varni za uporabo, zato smo patent 'Child-Guard izdelali tako, da ga je težje odpreti in lažje zapreti," je povedal Sundar Raman, eden izmed podpredsednikov severnoameriškega P&G-ja.
 
Ameriško podjetje je z varnostnimi inovacijskimi ukrepi uspelo nesreče v gospodinjstvih ZDA - povezane z otroki in sredstvi za pranje perila - zmanjšati za 39 odstotkov.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top