IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Svet: P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved

24.01.2020
Procter & Gamble (P&G) je v drugem četrtletju poslovnega leta, ki se konča z decembrom, zabeležil 3,7 milijarde dolarjev čistega dobička, kar na letni ravni predstavlja 16,4-odstotno rast. Ameriški koncern je ob tem dvignil celoletno napoved poslovanja, čeprav se rast prodaje upočasnjuje.
 
Promet je v drugem četrtletju poslovnega leta narasel za 5 odstotkov na 18,24 milijarde ameriških dolarjev. Na področju izdelkov za nego telesa je prodaja narasla za 7 odstotkov, kategorija nege las in brade je doživela rast 2 odstotkov, zdravila pa so prinesla kar 14-odstotno rast.
 
Kategorija čistil je prav tako beležila rast (4 %), za enak znesek se je povzpela prodaja izdelkov za nego otrok in dojenčkov, vsi ti rezultati pa so ceno delnice ameriškega velikana v zadnjih treh mesecih dvignili za 2,1 %. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top