IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Svet: P&G dve blagovni znamki prepustil Unileverju

24.12.2014
Multinacionalka P&G je dve blagovni znamki mila prodala konkurentu Unileverju. 
 
 
Procter & Gamble, vodilni svetovni proizvajalec dobrin široke porabe, je pristal na prodajo dveh blagovnih znamk mila Unileverju, kar je del načrta izvršnega direktorja A. G. Lafleya, da tako naredi korporacijo nekoliko bolj vitko.
 
Pri prvi znamki Camay se P&G odreka vsem svetovnim poslom, medtem ko bodo pri drugi znamki Zest, Unileverju predali posle izven Severne Amerike in Karibov. Unileverju gre v roke tudi P&G-jeva tovarna v Mehiki, kjer je delo opravljalo 170 zaposlenih.
 
Že v začetku leta so iz P&G-ja sporočili, da se bodo odpovedali stotim proizvodnjim linijam, ki so jim do sedaj prinašale 10% prihodkov, saj se želijo osredotočiti na njihove bazne kategorije - izdelke za dom in osebno nego.
 
Korporacija, s sedežem v Cincinnatiju, je tako letos že pristala na prodajo svojega programa hrane za domače živali in blagovne znamke baterij Duracell, kar jim je prineslo več milijardne prihodke.
 
Vrednost delnic podjetja je v zadnjem tednu poskočila za 13 odstotkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top