IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 04.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Svet: P&G dve blagovni znamki prepustil Unileverju

24.12.2014
Multinacionalka P&G je dve blagovni znamki mila prodala konkurentu Unileverju. 
 
 
Procter & Gamble, vodilni svetovni proizvajalec dobrin široke porabe, je pristal na prodajo dveh blagovnih znamk mila Unileverju, kar je del načrta izvršnega direktorja A. G. Lafleya, da tako naredi korporacijo nekoliko bolj vitko.
 
Pri prvi znamki Camay se P&G odreka vsem svetovnim poslom, medtem ko bodo pri drugi znamki Zest, Unileverju predali posle izven Severne Amerike in Karibov. Unileverju gre v roke tudi P&G-jeva tovarna v Mehiki, kjer je delo opravljalo 170 zaposlenih.
 
Že v začetku leta so iz P&G-ja sporočili, da se bodo odpovedali stotim proizvodnjim linijam, ki so jim do sedaj prinašale 10% prihodkov, saj se želijo osredotočiti na njihove bazne kategorije - izdelke za dom in osebno nego.
 
Korporacija, s sedežem v Cincinnatiju, je tako letos že pristala na prodajo svojega programa hrane za domače živali in blagovne znamke baterij Duracell, kar jim je prineslo več milijardne prihodke.
 
Vrednost delnic podjetja je v zadnjem tednu poskočila za 13 odstotkov.

Nazaj
 
 
 
 
back to top