IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Na seznamu presežnih delavcev v Hisense Gorenje Europe 46 zaposlenih  |  Slovenija tretja na svetu po namenjenih sredstvih za okrevanje gospodarstva!  |  Citypark podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat 5.junija  |  Gigine testenine z vod(k)o  |  Odprli restavracije, muzeje in kinodvorane  |  Amazon bo večini začasnih delavcev ponudil trajno zaposlitev  |  V lizbonski regiji trgovski centri (še) zaprti  |  Sprememba v upravi Kauflanda  |  Nestlé v sporu z ameriškim Impossible Foods  |  Republika Južna Afrika odpravila prepoved prodaje alkohola  |  Organski lešniki Zaum na policah švicarskih trgovin Coop  |  TZS:"Tudi mali trgovci želijo obratovanje trgovin ob nedeljah in praznikih"   |  Maruša Škopac:"Delo trgovin ob nedeljah in praznikih je v turizmu eksistenčnega pomena"  |  Vipavske vrtnice bodo predelali za izdelavo kozmetike  |  V Heinekenu "žezlo" prevzel Dolf Van den Brink  |  Telemachov EON z novostmi  |   ||
   

Slovenija: PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo

09.04.2020
MM (Marketing magazin) je danes objavil pogovor z Ajdo Jurkas, ki skrbi za blagovno znamko Union, pred tem za znamko Heineken in ostale mednarodne blagovne znamke. Nizozemski Heineken je po prevzemu Pivovarne Laško Union leta 2015 postal lastnik obeh znamk, ki sta doživeli kar nekaj sprememb glede vizualne podobe ter osvežene ponudbe.Oglaševalsko  akcijo bodo predvidoma predstavili ob koncu leta.

Ajda Jurkas je povedala, da je po prevzemu nove naloge sledila vrsta analiz in pogovorov ter da "mama" Heineken ponuja stoodstotno avtonomijo.
 
A da seveda nudi celotno podporo, se pa z vidika upravljanja znamk osredotoča na mednarodne znamke, da je sporočilnost Heinekena in drugih mednarodnih znamk povsod po svetu čim bolj poenotena, upoštevajoč kulturne in geografske razlike.
 
"Lokalne blagovne znamke imajo svojo smer delovanja, pod okriljem Heinekena pa se združujejo na posebnem dogodku enkrat letno, kjer lahko izmenjujejo mnenja in dobre prakse.Je pa imela "mama" veliko vlogo pri spremembi strategije in vizije podjetja Pivovarna Laško Union, kar je posledično pripeljalo do prenehanja varjenja piva za različne trgovske znamke,"so med drugim zapisali v MM in izpostavili novo Unionovo zgodbo – zmajevo zgodbo...

V zvezi z zaščitnim znakom sta povezani dve novosti. Da je zmaj neprimerno opaznejši kot prej in da zdaj gleda v desno, medtem ko je do zdaj svoj pogled usmerjal v levo. "Kupci znajo opredeliti vse štiri gradnike blagovne znamke Union, kar je zame zelo uporabna informacija. To so bel napis, rdeča barva, povezava z mestom Ljubljana in zmaj. Zdaj smo se odločili, da ga postavimo v ospredje. Po novem varuje napis Union in s tem pripoveduje celostno zgodbo o znamki," je dejala Jurkasova.

In zakaj po novem zmaj gleda na desno, kar je delo zagrebške agencije Startaparat, ki je za ta projekt združila moči z ekipo Octopus Ink.?
 
"Želeli smo ohraniti vso dediščino, ki jo blagovna znamka nosi v sebi, a hkrati slediti trendom sodobnega oblikovanja embalaže. Zanimivo je, da je večina agencij predlagala premik pri zmaju. Naj vzamemo primer časovnice: ko gledaš v prihodnost, gledaš na desno. Veliko smo razpravljali o tem. Strinjali smo se, da je napočil čas za novo obdobje. To ne pomeni, da je treba pozabiti preteklost in dediščino, a poudarjamo, da smo zazrti v prihodnost. Zmaj je bil prej predstavljen kot pečat, vendar je bil v ozadju in obrnjen v levo. Zdaj je v vlogi varuha Uniona in njegove esence. Zmajev je v Ljubljani veliko, a ta je naš in z nami je neločljivo povezan," pojasnjuje Jurkasova in izpostavlja pomen izdelka samega ter pove, da prenova blagovne znamke Union poteka v dveh fazah.
 
Prva je produktna faza z namenom povedati zmajevo zgodbo, in sicer v obliki animirane ilustracije.  Naslednji korak pa temelji na Unionovi esenci – prijateljstvu zmaja in bratov Kozler, ustanoviteljev pivovarne. Znani verz, ki je z Unionom povezan že leta – "Za prijatelje si je treba čas vzet" avtorja Andreja Šifrerja bo še naprej izhodišče, na katerem bodo gradili, a ne kot komunikacijski slogan, temveč zgolj kot interni odraz poslanstva blagovne znamke, na katerega bodo naslonili nadaljnjo komunikacijo.

Poleg nove vizualne podobe in strategije blagovne znamke Union so v pivovarni prestrukturirali tudi izdelčni portfelj, in sicer so to družina Union, Dragon's Selection in radlerji Union. Družina Union po novem sestoji iz ležaka, brezalkoholnega in nefiltiriranega svetlega ter nefiltriranega temnega piva. Dragon's selections je nova linija butičnega sloga za posebne priložnosti. 

Večje prenove oziroma digitalizacije bo deležna tudi celotna Unionova digitalna platforma pri čemer jim pomaga ekipa iz agencije Futura. "Potrošnikom želimo ponuditi celostno izkušnjo z blagovno znamko Union tako na spletu kot tudi v fizičnem svetu," pravi Ajda Jurkas.

Nazaj
 


 
 
 
back to top