IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners)

07.06.2019
Eden izmed  "keynote" govornikov na 2. FMCG Summit-u v četrtek bo tudi Poljak, Tomasz Stec, izvršni direktor družbe Simon-Kucher & Partners iz Varšave.
 
Stec (na fotografiji) bo predaval o strategiji in primerih oblikovanja cen in naslednjimi vprašanji: "Ste pred dilemo kako oblikovati svojo ceno novim izdelkom? Morda želite optimizirati cene trenutnih izdelkov in/ali storitev? Želite vzpostaviti proces, pravila in mehanizme ter nova orodja, ki vam bodo pripomogla k večji dobičkonosti?"
 
(prezentacija bo potekala v angleškem jeziku)
 
O govorniku:
 
Tomasz, ki ima magisterij z Varšavske šole za ekonomijo (SGH), se po več več kot šestih letih dela v varšavski pisarni svetovalnega podjetja Simon-Kucher & Partners od lanskega aprila nahaja na mestu izvršnega direktorja omenjene izpostave. Podpira delovanje B2C podjetij v različnih državah v regiji CEE kar zadeva strategije, oblikovanje cen, prodajo & marketinške zadeve.

Področja njegovega delovanja zadevajo strateško postavljanje cen, optimizacijo pri nagrajevanju, dinamične cenitve, cenovno arhitekturo, naprednejše upravljanje, programe zvestobe, orodja za odločevanje glede oblikovanja cen.

Za seboj ima kar nekaj uspešno izvedenih projektov za najuglednejša podjetja, tako trgovce kot proizvajalce potrošnih dobrin na Poljskem, Češkem, Slovaškem in Rusiji. Je redni predavatelj na konferencah (nedavno je predaval na 11. trgovinskem Summit-u Poljske & CEE) in avtor številnih člankov v časopisih in poslovnih revijah, ki zadevajo določanje oz. oblikovanje cen, tako z vidika trgovcev kot tudi proizvajalcev (pricing).
 
Pred delom v podjetju Simon-Kucher & Partners, je Tomasz deloval in sodeloval pri številnih marketinških projektih, ki zadevajo strategije blagovnih znamk in njihovo strateško upravljanje. Zlasti pri Stratosferi, svetovalnem podjetju za strateški marketing, ki je bilo v času njegovega delovanja pridružena članica Kantarjeve grupacije Added Value.

Njegove izbrane izkušnje obsegajo zlasti področji maloprodaje (dolgoročno sodelovanje pri postavljanju cen znotraj podjetij – ekipa, proces, pravila in mehanizmi, orodja; strategija oblikovanja cen za premijske trgovce, razvoj novih pravil in mehanizmov za programe zvestobe …) in izdelkov za vsakodnevno potrošnjo (segmentacija potrošnikov in strategija na trgu – RTM, razvoj arhitekture portfelja blagovnih znamk, prepoznavanje gonilnikov vrednosti in nove cenovne arhitekture …).
 
O podjetju:
 
Podjetje Simon-Kucher & Partners (www.simon-kucher.com/en) je bilo ustanovljeno leta 1985 v Nemčiji in se je tekom let razvilo v globalnega svetovalca in zlasti liderja na področju pricing strategy. 1300 zaposlenih v 25 državah in 38 pisarnah širom sveta je strokovnjakov na področju strategije, marketinga, inovativnega pricinga in prodaje.

Projektna ekipa nudi podporo strankam po istih visokih strokovnih standardih kakovosti kadar koli in kjer koli ne glede na regijo, kjer je potrebna pomoč. Njihovo svetovanje je dobičkonosno in merljivo – na njihovi spletni strani izpostavljajo, da njihovi projekti prinašajo strankam višjo dobičkonosnost v povprečju za 100 do 500 osnovnih (bazičnih) točk.


Nazaj
 


 
 
 
back to top