IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.10.2019 || 21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Včeraj prva nedelja z zaprtimi trgovinami  |  Podeželje se je predstavilo v Kopru  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda Hrvaške  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda  |  Nestle v devetih mesecih povečal prihodke za 2,9 odstotka  |  Subvencije za hribovske kmetije v dveh delih  |  X5 Retail v tretjem četrtletju izdatno povečal prodajo  |  Jutri v Srednji vasi delavnica o kakovosti mlečnih izdelkov  |  Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem  |  Prva srbska "Banka rakije"  |  Luka Koper izgublja s Trstom in Reko  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Čebelarjem po slabi letini poziv k oddaji vloge za finančno pomoč  |  Poteka najslajši ljubljanski festival čokolade  |  26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža McCann  |  Za izdelavo Nutella piškotov 150 zaposlenih  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

12.06.2019
Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top