IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

12.06.2019
Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top