IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

12.06.2019
Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top