IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

12.06.2019
Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top