IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.09.2019 || Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Kruh najdražji na Danskem, najcenejši pa v Romuniji  |  Gorenje zaposlilo 125 dodatnih delavcev, potrebovalo jih bo še 80  |  Anita Brkanić Debelić nova direktorica financ v Metro Cash & Carry   |  Spremembe v upravi podjetja Bipa   |  Češko prodal polovico deleža podjetja Studio Moderna  |  Nov hipermarket Tommy v Supetru  |  ZANIMIVOST: Festival kranjskih klobas v Ohiu  |  Festival mariborske Stare trte v pričakovanju bogatega pridelka  |  Cargo partner odprl 28 milijonov evrov vreden logistični center na Brniku   |  Orbico si v glavnem skladišču pomaga z roboti (VIDEO)  |  Na lestvici ekonomske svobode (še vedno) na 67.mestu  |  Rewe omogočil dostavo še isti dan po naročilu  |  Auchan bo na Portugalskem nastopal pod enotnim imenom  |  Visoke cene zdravih živil prispevajo k globalni podhranjenosti   |  Lidl prejel 26 priznanj Best Buy  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matjaž Vodopivec (Atlantic Grupa)

12.06.2019
Eden izmed prvih govornikov na letošnjem 2 FMCG Summit-u bo član Atlantic Grupe, direktor poslovnega področja Slano in sladko, Matjaž Vodopivec (na fotografiji).
 
Predaval bo o gradnji in razvoju blagovnih znamk skozi leta, se posvetil temu, kako so pripeljali lokalne znamke do regijskih vodilnih "brandov" in katere sinergije lahko prinese prevzem že uspešnega podjetja, da to postane še uspešnejše. Dotaknil se bo tudi pomena inovacij na samih znamkah in v sami kategoriji.
 
O govorniku:
 
Matjaž Vodopivec se je rodil leta 1971 v Kopru, kjer je leta 1995 uspešno diplomiral na Fakulteti za management. Poslovna pot ga je sprva vodila v multinacionalna podjetja in to predvsem na najrazličnejše prodajne funkcije. Kariero je začel leta 1995 v podjetju Philip Morris v Ljubljani.
 
Po pridobljenih bogatih delovnih izkušnjah v multinacionalnih podjetjih, kot sta največji svetovni proizvajalec alkoholnih pijač Diageo, kjer se je preskusil tako v upravljanju blagovnih znamk kot tudi na mestu vodje prodaje, in korporacija Mars, kjer je bil na poziciji vodje ključnih kupcev, se je leta 2005 pridružil Skupini Droga Kolinska na položaju generalnega direktorja razvoja trgov na Hrvaškem, Kosovu, Albaniji, Romuniji in Bolgariji.
 
Zatem je bil generalni direktor Poslovnega področja Hrvaške in zatem še BiH. S položaja generalnega direktorja prodajnega področja Bosne in Hercegovine so ga v začetku leta 2010 postavili za generalnega direktorja podjetja Soko Štark oz. izvršnega direktorja poslovnega programa Slano in sladko – te funkciji pa je obdržal tudi po prevzemu Droge Kolinske s strani Atlantic Grupe.
 
Je izjemno učinkovit pri vodenju, razvoju in navdihovanju širokih multikulturnih skupin, dober komunikator, obvlada številne jezike (angleško, italijansko, srbsko, hrvaško) in ima dokazano sposobnost ustvarjanja in vodenja strategij, ki so usmerjene k stranki/kupcu, za nameček pa poseduje močne pogajalske sposobnosti.
 
Matjaževe velike izkušnje na področju poslovanja v multinacionalnih podjetjih, močni rezultati na področju ustvarjanja rasti v podjetju, grajenja skupin z zmagovalno miselnostjo in razvoja blagovnih znamk ter njegova ambicija, energičnost in odločnost v velikem obsegu pomagajo pri izjemni uspešnosti njegovega podjetja, a tudi celotne Atlantic Grupe.
 
Soko Štark je v sistem Atlantic Grupe vstopil z izdelanimi blagovnimi znamkami ter prepoznavno identiteto, a je hkrati z uspešno izvedeno privatizacijo dobil resnega ter odgovornega lastnika, katerega cilj je stalni napredek poslovanja in zagotavljanje dolgoročnega uspeha na regionalnem trgu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top