IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Gregor Kosi (Lidl Slovenija)

10.06.2019
Z generalnim direktorjem Lidla Slovenija bo pogovor "ena na ena” vodil in moderiral g. Igor E. Bergant. Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki je tako kot lani razprodan in bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili tudi posebno spletno stran.

O gostu:

Gregor Kosi (na fotografiji) je univerzitetni diplomirani pravnik, ki je po zaključku študija na Fakulteti za varnostne vede v Ljubljani in Pravni fakulteti v Mariboru 5 let delal kot svetovalec v javni upravi, nato pa ga je pot zanesla v korporativni svet.

Leta 2005 se je zaposlil v Lidlu, še preden je ta 2007 odprl prve trgovine v Sloveniji. Po krajšem obdobju nabiranja delovnih izkušenj v tujini je leta 2006 najprej postal direktor prodaje, leta 2009 pa generalni direktor družbe Lidl Slovenija.

Njegov osebni moto "Bodi v navdih in svet te bo navdihnil!” ga vodi tako pri zasebnih kot vsakodnevnih poslovnih odločitvah. Da bolj kot na besede stavi na dejanja, dokazujejo številni projekti, s katerimi Lidl Slovenija krepi svoj ugled tako pri kupcih kot v strokovnih javnostih. Med njimi izstopa trajnostna pobuda "Ustvarimo boljši svet”, sodelovanje s paraolimpijci, spodbujanje lokalnega gospodarstva, med drugim z uspešnim projektom Lojtr’ca domačih, spodbujanjem izvoza izdelkov slovenskih dobaviteljev na druge trge, kjer deluje Lidl itd.

O podjetju

Lidl Slovenija (www.lidl.si) je del ene najuspešnejših trgovskih verig s prehrambnimi in neprehrambnimi izdelki, ki svojo dejavnost hitro in uspešno širi po svetu. Rezultat te izjemne širitve, ki je trgovcu prinesla tudi naslov najbolj dinamičnega evropskega trgovca, predstavlja največja mreža trgovin v 30 državah po Evropi in ZDA. Skupina Lidl je del skupine Schwarz (www.schwarz-gruppe.net/), ki ima sedež v mestu Neckarsulm v nemški zvezni deželi Baden-Württemberg.

Lidl Slovenija je na slovenski trg vstopil leta 2007 s 15 poslovalnicami. Vse od vstopa na slovenski trg podjetje dosega izjemno rast in danes pozdravlja kupce v 55-ih poslovalnicah po celi Sloveniji. Številne nagrade in certifikati, ki so jih v preteklih letih prejeli, so potrdilo njihove uspešnosti, zavzetosti in predanosti, da zagotavljajo le najboljše za njihove kupce, zaposlene, poslovne partnerje in širšo družbo.

Lidl Slovenija je leta 2017 in 2018 prejel tudi priznanje Top Employer Slovenia in Europe, kar ga uvršča tudi med peščico najboljših delodajalcev na svetu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top