IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Gregor Kosi (Lidl Slovenija)

10.06.2019
Z generalnim direktorjem Lidla Slovenija bo pogovor "ena na ena” vodil in moderiral g. Igor E. Bergant. Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki je tako kot lani razprodan in bo tako kot lani v hotelu Austria Trend 13. junija, smo pripravili tudi posebno spletno stran.

O gostu:

Gregor Kosi (na fotografiji) je univerzitetni diplomirani pravnik, ki je po zaključku študija na Fakulteti za varnostne vede v Ljubljani in Pravni fakulteti v Mariboru 5 let delal kot svetovalec v javni upravi, nato pa ga je pot zanesla v korporativni svet.

Leta 2005 se je zaposlil v Lidlu, še preden je ta 2007 odprl prve trgovine v Sloveniji. Po krajšem obdobju nabiranja delovnih izkušenj v tujini je leta 2006 najprej postal direktor prodaje, leta 2009 pa generalni direktor družbe Lidl Slovenija.

Njegov osebni moto "Bodi v navdih in svet te bo navdihnil!” ga vodi tako pri zasebnih kot vsakodnevnih poslovnih odločitvah. Da bolj kot na besede stavi na dejanja, dokazujejo številni projekti, s katerimi Lidl Slovenija krepi svoj ugled tako pri kupcih kot v strokovnih javnostih. Med njimi izstopa trajnostna pobuda "Ustvarimo boljši svet”, sodelovanje s paraolimpijci, spodbujanje lokalnega gospodarstva, med drugim z uspešnim projektom Lojtr’ca domačih, spodbujanjem izvoza izdelkov slovenskih dobaviteljev na druge trge, kjer deluje Lidl itd.

O podjetju

Lidl Slovenija (www.lidl.si) je del ene najuspešnejših trgovskih verig s prehrambnimi in neprehrambnimi izdelki, ki svojo dejavnost hitro in uspešno širi po svetu. Rezultat te izjemne širitve, ki je trgovcu prinesla tudi naslov najbolj dinamičnega evropskega trgovca, predstavlja največja mreža trgovin v 30 državah po Evropi in ZDA. Skupina Lidl je del skupine Schwarz (www.schwarz-gruppe.net/), ki ima sedež v mestu Neckarsulm v nemški zvezni deželi Baden-Württemberg.

Lidl Slovenija je na slovenski trg vstopil leta 2007 s 15 poslovalnicami. Vse od vstopa na slovenski trg podjetje dosega izjemno rast in danes pozdravlja kupce v 55-ih poslovalnicah po celi Sloveniji. Številne nagrade in certifikati, ki so jih v preteklih letih prejeli, so potrdilo njihove uspešnosti, zavzetosti in predanosti, da zagotavljajo le najboljše za njihove kupce, zaposlene, poslovne partnerje in širšo družbo.

Lidl Slovenija je leta 2017 in 2018 prejel tudi priznanje Top Employer Slovenia in Europe, kar ga uvršča tudi med peščico najboljših delodajalcev na svetu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top