IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 13.12.2019 || Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |  Skupina Lonia prevzela podravskega trgovca Sloga  |  Evropski simpozij hrane marca prihaja v Ljubljano  |  Vino iz Sremskih Karlovcev zadišalo kitajskim vlagateljem  |  Konzumove trgovine na božič in novo leto zaprte  |  Berločnik očitke NS Petrola zavrača  |  Predstavljen (električni) tovornjak Nikola TR  |  Smernice o ozemeljski veljavnosti GDPR   |  V Hiši penin Istenič svoje izdelke predstavilo 18 vinarjev   |  Wojciechowski napovedal dvig kakovosti kmetijskih izdelkov  |  ZANIMIVOST: Reynoldsov oglas za gin Aviation v oglaševanju nečesa drugega (VIDEO)  |  Ahold Delhaize investira 480 milijonov USD v verigo oskrbe   |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Davorka Biondić Vince (Biondi Consulting & Education)

11.06.2019
Njeno predavanje nosi naslov: "Pogajanja med trgovci in dobavitelji."Stalno "vroča” tema praktično povsod v vsakdanjem in poslovnem življenju. Kako se lotiti in pripraviti na pogajanja (tako s stališča trgovca kot dobavitelja)? Kako bi morala potekati prava pogajanja?

O govornici:

Davorka Biondić Vince (na fitografiji), lastnica in direktorica podjetja Biondi Consulting & Education d. o. o., je ena najbolj znanih strokovnjakov specializiranih za poslovna pogajanja znotraj regije Adriatic. Še posebej navdušuje s primeri, znanjem in nasveti na področju FMCG, kar ne čudi, saj je praktično celotno poslovno kariero preživela znotraj tega področja. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Zagrebu, svoje znanje pa je nadgrajevala na poslovnih šolah za področje menedžmenta, poslovnih pogajanj, komuniciranja in prezentacijskih veščin v Nemčiji – na MMCT v Hannoverju, Akademiji Haufe v Bitzfeldu, na Commax Consulting AG v Münchnu in na Gabler Management inštitutu v Wiesbadnu.
 
Davorka ima skoraj 25-letne izkušnje na področju FMCG, kjer je svojo poslovno pot začela kot direktorica izvoza v Getroju, s kratko vmesno postajo izven FMCG-ja jo je poslovna pot vodila v Kaufland, kjer je več kot 10 let bila na poziciji prokuristke in članice uprave zadolžene za področje nabave. Direktorica za nabavo pa je bila tudi kasneje v hrvšakem Sparu, od koder se je leta 2012 odpravila na samostojno pot. Samostojno je vodila več kot 10.000 pogajanj z lokalnimi in mednarodnimi dobavitelji in bila tako odgovorna za več kot 250 milijonov evrov letne nabavne vrednosti izdelkov.

Na svoji samostojni poti sedaj poučuje in izvaja usposabljanja za ekipe in podjetja v celotni regiji Adriatic. Bila je stalna kolumnistka revije InStore in revije Poslovni savjetnik. Je redna predavateljica v Plavom uredu, podjetniškem centru mesta Zagreb, aktivna udeleženka FMCG konferenc po vsej Evropi, dobitnica nagrade Mednarodnega ekonomskega foruma za prispevek k podjetništvu v srednji in JV Evropi "Stvaratelji za stoljeća” za leto 2015 in avtorica regijske uspešnice "Kako uspješno pregovarati” (Kako se uspešno pogajati).

Nazaj
 


 
 
 
back to top