IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 06.08.2020 || Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |  Muller: "Ahold Delhaize ni oddal punudbe za trgovine Hema"  |  BAT "vpregel" novega predsednika za Reynolds American  |  SDTS kritičen do novega modela zaposlitve pri Hoferju  |  Henkel Slovenija in dm v podporo urbano-čebelarskim projektom  |  Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Davorka Biondić Vince (Biondi Consulting & Education)

11.06.2019
Njeno predavanje nosi naslov: "Pogajanja med trgovci in dobavitelji."Stalno "vroča” tema praktično povsod v vsakdanjem in poslovnem življenju. Kako se lotiti in pripraviti na pogajanja (tako s stališča trgovca kot dobavitelja)? Kako bi morala potekati prava pogajanja?

O govornici:

Davorka Biondić Vince (na fitografiji), lastnica in direktorica podjetja Biondi Consulting & Education d. o. o., je ena najbolj znanih strokovnjakov specializiranih za poslovna pogajanja znotraj regije Adriatic. Še posebej navdušuje s primeri, znanjem in nasveti na področju FMCG, kar ne čudi, saj je praktično celotno poslovno kariero preživela znotraj tega področja. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Zagrebu, svoje znanje pa je nadgrajevala na poslovnih šolah za področje menedžmenta, poslovnih pogajanj, komuniciranja in prezentacijskih veščin v Nemčiji – na MMCT v Hannoverju, Akademiji Haufe v Bitzfeldu, na Commax Consulting AG v Münchnu in na Gabler Management inštitutu v Wiesbadnu.
 
Davorka ima skoraj 25-letne izkušnje na področju FMCG, kjer je svojo poslovno pot začela kot direktorica izvoza v Getroju, s kratko vmesno postajo izven FMCG-ja jo je poslovna pot vodila v Kaufland, kjer je več kot 10 let bila na poziciji prokuristke in članice uprave zadolžene za področje nabave. Direktorica za nabavo pa je bila tudi kasneje v hrvšakem Sparu, od koder se je leta 2012 odpravila na samostojno pot. Samostojno je vodila več kot 10.000 pogajanj z lokalnimi in mednarodnimi dobavitelji in bila tako odgovorna za več kot 250 milijonov evrov letne nabavne vrednosti izdelkov.

Na svoji samostojni poti sedaj poučuje in izvaja usposabljanja za ekipe in podjetja v celotni regiji Adriatic. Bila je stalna kolumnistka revije InStore in revije Poslovni savjetnik. Je redna predavateljica v Plavom uredu, podjetniškem centru mesta Zagreb, aktivna udeleženka FMCG konferenc po vsej Evropi, dobitnica nagrade Mednarodnega ekonomskega foruma za prispevek k podjetništvu v srednji in JV Evropi "Stvaratelji za stoljeća” za leto 2015 in avtorica regijske uspešnice "Kako uspješno pregovarati” (Kako se uspešno pogajati).

Nazaj
 


 
 
 
back to top