IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 30.03.2020 || Cigarete in alkohol s sredo dražja  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |  Skupina Lavazza dobiček povečala za 45 odstotkov  |  SOS Kozmetike Afrodite za higieno rok tudi na poti   |  Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico  |  Še ena e-trgovina z živili: Show Food Shop  |  Zaprli vse tržnice, možna prepoved gibanja 24 ur  |  Odslej v trgovino le še z masko, ruto, šalom...in rokavicami  |  Vlada napovedala "zelo dolgo" karanteno (VIDEO)  |  Metro AG po poti Novomeščanov   |  ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |   ||
   

Nizozemska: PLMA Amsterdam 2020 prestavljen na december

23.03.2020
Največji sejem lastnih blagovnih znamk PLMA 2019 je v Amsterdamu prestavljen. V glavnem nizozemskem mestu bo v RAI razstavnem centru namesto 26. in 27. maja potekal 2. in 3. decembra. 
 
Brian Sharoff, predsednik odbora sejma je dejal: "Z vsemi priporočili vlade in trenuznim stanjem smo se morali odločiti za nujno prestavitev. Prepričan sem, da bo spet dober "show"!”

Največjega sejma lastnih blagovnih znamk PLMA 2019 v Amsterdamu se je ob edinem mediju iz regije InStoru, udeležilo tudi sedem podjetij iz Slovenije: Tosama, Sapidum, Incom, Piskar, Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. 

Lani je razstavljalo rekordnih 2.700 podjetij med katerimi je bila slovenska udeležba za eno podjetje številčnejša kot leto prej. SLO podjetja so s svojo udeležbo promovirala lastne izdelke in imela posledično možnost povečati izvoz, mreženja z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig, možnost dogovora o sodelovanju in vstopu (slovenskih) proizvajalcev in izdelkov v prodajni segment pod (različnimi) blagovnimi znamkami.
 
Ta sejem omogoča možnosti (slovenskim) podjetjem, da se spoznajo z novimi izdelki in tehnologijami, da pridejo do novih poslovnih priložnosti in da se spoznajo z novimi dobavitelji za evropski in ostale tuje trge in da se na samem kraju dogodka soočijo s svojim položajem v primerjavi s konkurenco.
 
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top