IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Nizozemska: PLMA Amsterdam 2020 prestavljen na december

22.04.2020
Največji sejem lastnih blagovnih znamk PLMA 2019 je v Amsterdamu prestavljen. V glavnem nizozemskem mestu bo v RAI razstavnem centru namesto 26. in 27. maja potekal 2. in 3. decembra. 
 
Brian Sharoff, predsednik odbora sejma je dejal: "Z vsemi priporočili vlade in trenutnim stanjem smo se morali odločiti za nujno prestavitev. Prepričan sem, da bo spet dober "show"!”

Največjega sejma lastnih blagovnih znamk PLMA 2019 v Amsterdamu se je ob edinem mediju iz regije InStoru, udeležilo tudi sedem podjetij iz Slovenije: Tosama, Sapidum, Incom, Piskar, Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. 

Lani je razstavljalo rekordnih 2.700 podjetij med katerimi je bila slovenska udeležba za eno podjetje številčnejša kot leto prej. SLO podjetja so s svojo udeležbo promovirala lastne izdelke in imela posledično možnost povečati izvoz, mreženja z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig, možnost dogovora o sodelovanju in vstopu (slovenskih) proizvajalcev in izdelkov v prodajni segment pod (različnimi) blagovnimi znamkami.
 
Ta sejem omogoča možnosti (slovenskim) podjetjem, da se spoznajo z novimi izdelki in tehnologijami, da pridejo do novih poslovnih priložnosti in da se spoznajo z novimi dobavitelji za evropski in ostale tuje trge in da se na samem kraju dogodka soočijo s svojim položajem v primerjavi s konkurenco.
 
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top