IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.04.2020 || Spar, Eurospin, E.Leclerc, Lidl in tudi Hofer spremenili delovni čas  |  Mobilna denarnica mBills širi virus dobrodelnosti   |  Obeta se prepoved uživanja psov in mačk  |  Na pomoč hmeljarjem prihaja 193 romunskih delavcev  |  Upokojenci morajo starost ob vhodu v trgovino dokazovati z dokumentom  |  Lastnik Amazona ostaja najbogatejši zemljan  |  Aldi uvedel napravo za preštevanje strank v trgovinah  |  Voka Snaga odpira zbirni center Barje   |  Na Zeleni tržnici možen nakup kar iz avtomobila ("drive in")  |  Poenostavljeni mariborski spletni nakupi franšize Tuša   |  Nova storitev Konzuma:""Pokupi"  |  Žito za lepše praznike podarilo tono velikonočnih potic  |  OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |   ||
   

Francija: Organski izdelki vse bolj popularni

17.02.2020
Organski izdelki in živila se v Franciji vedno bolje prodajajo. To je pokazala raziskava agencije Nielsen, ki poroča, da se je letna prodaja izdelkov lastnih blagovnih znamk organskih izdelkov povečala za 18%.
 
Vse kar je naravnega, bio in ekološkega se prodaja vedno bolje in vedno lažje tudi v Franciji.
 
Tam so organski izdelki predstavljali vsega 4.7% od celotne prodaje FMCG izdelkov, a so v minulem letu, kar zadeva živila, organski izdelki dosegli 78% rast.
 
Francoska gospodinjstva v povprečju na leto zaenkrat zapravijo vsega 150 evrov in je na tem področju še vedno velika rezerva česar se zavedajo tako proizvajalci kot trgovci.
 
V Franciji opažajo veliko večjo prodajo  organskih izdelkov v "drive"trgovinah oz. po spletnih naročilih in prevzemu.  
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top