IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.09.2020 || Poraba testenin v prvi polovici leta močno narasla  |  Litehouse prevzel manjše podjetje Veggiecraft Farms  |  Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |  Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem   |  V Madridu po novem omejeno gibanje za skoraj milijon ljudi  |   ||
   

Slovenija/VB: Opaženi pri promociji in razvoju trajnostnih praks

07.11.2019
Podelitev nagrad ITTA v Londonu. V okviru ene globalno najpomembnejših borz turistične industrije so v Londonu včeraj zvečer podelili ugledna priznanja svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA) v 15 različnih kategorijah. Slovenija je bila nominirana v šestih kategorijah.
 
Turizem Bohinj je prejel srebrno nagrado za projekt Ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji Odgovorni turizem. Slovenska turistična organizacija je bila izpostavljena med najboljšimi v kategoriji Najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, Turizem Ljubljana pa v kategoriji Najboljša kulinarična destinacija za projekt Zelene nabavne verige.

Nagrade ITTA podeljujejo drugo leto zapored v sodelovanju z WTM London za izstopajoče projekte globalnega turizma in turistične industrije v 15 kategorijah. Prijavljenih del je bilo letos več kot 70 iz različnih delov sveta, nagrajence pa je izbirala neodvisna mednarodna žirija uglednih strokovnjakov iz različnih segmentov turistične industrije.

Kar štirje projekti Slovenske turistične organizacije (STO) s področja promocije slovenskega turizma in trajnostnih praks so bili uvrščeni med finaliste za priznanja ITTA. V kategorijo Best PR Campaign se je uvrstila komunikacijska kampanja ob prvi obeležitvi svetovnega dneva čebel v letu 2018, v kategorijo Best in Adventure različne promocijske aktivnosti za povečanje prepoznavnosti pohodniške poti Alpe Adria Trail, ki jih je STO izvedla skupaj z regionalnima turističnima organizacijama PromoTurismo FVG in Kärnten Werbung, v kategorijo Best in Luxury s projektom Alpe Adria Golf, ki je nastal v sodelovanju STO s Kärnten Werbungom. 

STO je bila včeraj na podelitvi nagrad ITTA izpostavljena (highly commended) med najboljšimi v kategoriji Best National Tourism Board Campaign za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia. Kampanjo je izvedla v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo na trgu Kitajske za povečanje prepoznavnosti obeh destinacij in navdihovanje za njun obisk. Potekala je prek družbenih medijev, revij za področje luksuznih potovanj in delavnic. Med finalisti v tej kategoriji so bili še Azerbajdžan (Take Another Look by Azerbaijan Tourisim Board), Indija (Incredible India by CNBC), Trinidad in Tobago (Revitalising Tobago Tourism by Gravity Global), Sveti Krištof in Nevis (The St. Kitts Shout Out by Rooster PR) in Nova Zelandija (#GetNZontheMap by Tourism New Zealand), ki je tudi prejemnica zlate nagrade.

Nazaj
 


 
 
 
back to top