IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Hrvaška: Odprta stota BIPA poslovalnica

15.06.2018

14. junija so v samem središču Zagreba, na naslovu Ilica 42, odprli še stoto BIPA poslovalnico na Hrvaškem, več kot 150 gostov pa se je lahko spoznalo z novim in edinstvenim konceptom na domačem trgu, ki ga imenujejo BIPA backstage. 


 
 
 
Tako imenovane "brand store beauty" storitve so med prvimi preizkusile tudi: Lidija Lešić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Lucija Lugomer, Ines Bojanić, Antonija Blaće itd. 
 
Objekt se razprostira na več kot 300 m2, na enem mestu pa imajo ob bogati ponudbi domačih in mednarodnih znamk namenjenih obema spoloma ter otrokom, hišnim ljubljencem, gospodinjstvom tudi nov "beauty koncept – BIPA backstage".
 
Na policah so znane blagovne znamke: Aura, Bourjois, Catrice, E.l.f., Essence, Eveline, L'Oréal Paris, Look by BIPA, L.O.V., Max Factor, Maybelline, Noelle, Real Technics, Rimmel, The Balm, wet n wild in mnoge druge. 
 
"BIPA backstage" ni zgolj naša stota poslovalnica, ampak je nekaj posebnega tudi zaradi BIPA "flagship" ponudbe z integriranim novim "beauty konceptom." Projekt "BIPA backstage" smo razvijali več kot pol leta, da bi na koncu v samem centru Zagreba uspeli na enem mestu zbrati bogato ponudbo blagovnih znamk, izkušene strokovnjake za lepoto in vodilna imena oblikovanja mode nasploh," je dejal Markus Geyer, CEO BIPA Hrvaške. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top