IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.11.2018 || Paviljon Čebelji svet bo stal v Mirni Peči  |  Barilla v prevzem družinskega podjetja iz okolice Trsta  |  Za prehrano porabimo največ žit, zelenjave in mesa  |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore že več kot 400 rezervacij  |  Plasta potrdila iztisnitev malih delničarjev iz Tovarne olja Gea  |  Odprli so nov nakupovalni center Promenada v Novem Sadu  |  Danes tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Do konca tedna Ameriški dnevi v Intersparu Citypark  |  Čapljinska Lasta ponovno zagnala proizvodnjo  |  (Legalna) prodaja cigaret na najnižji stopnji  |  Odprt nov Tommy maximarket v Splitu  |  Vitalia na trgu Bangladeša  |  Uvoz cigaret se je povečal za 39 odstotkov  |  Znani zmagovalci natečaja Lidlov mladi vinar 2018  |  Stobijev Roze v Washington Postu  |  Veriga Žito marketi proslavila 30 let obstoja  |  Alibaba bo imela prvo evropsko vozlišče v Liégeu  |  Coop predstavil vegansko mleko iz indijskih oreščkov  |  Na kratko iz sveta lastnih blagovnih znamk...  |  Lidl naslednji četrtek odpira še štiri trgovine  |   ||
   

Hrvaška: Odprta stota BIPA poslovalnica

15.06.2018

14. junija so v samem središču Zagreba, na naslovu Ilica 42, odprli še stoto BIPA poslovalnico na Hrvaškem, več kot 150 gostov pa se je lahko spoznalo z novim in edinstvenim konceptom na domačem trgu, ki ga imenujejo BIPA backstage. 


 
 
 
Tako imenovane "brand store beauty" storitve so med prvimi preizkusile tudi: Lidija Lešić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Lucija Lugomer, Ines Bojanić, Antonija Blaće itd. 
 
Objekt se razprostira na več kot 300 m2, na enem mestu pa imajo ob bogati ponudbi domačih in mednarodnih znamk namenjenih obema spoloma ter otrokom, hišnim ljubljencem, gospodinjstvom tudi nov "beauty koncept – BIPA backstage".
 
Na policah so znane blagovne znamke: Aura, Bourjois, Catrice, E.l.f., Essence, Eveline, L'Oréal Paris, Look by BIPA, L.O.V., Max Factor, Maybelline, Noelle, Real Technics, Rimmel, The Balm, wet n wild in mnoge druge. 
 
"BIPA backstage" ni zgolj naša stota poslovalnica, ampak je nekaj posebnega tudi zaradi BIPA "flagship" ponudbe z integriranim novim "beauty konceptom." Projekt "BIPA backstage" smo razvijali več kot pol leta, da bi na koncu v samem centru Zagreba uspeli na enem mestu zbrati bogato ponudbo blagovnih znamk, izkušene strokovnjake za lepoto in vodilna imena oblikovanja mode nasploh," je dejal Markus Geyer, CEO BIPA Hrvaške. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top