IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 20.09.2018 || Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Dm in Edeka krepita program kozmetike  |  Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk  |  NA KRATKO: Razvoj PL-a pri velikih trgovcih  |  ČZS išče lokacijo za interaktivni paviljon Čebelji svet  |  Amazon začel s poslovanjem v Turčiji   |  Beograd od leta 2020 dalje brez plastičnih vrečk?  |  Alibaba do konca leta prihaja v Srbijo  |  Skoraj vsaka druga transakcija je že brezstična  |  Predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler je Zdenka Milanović  |  Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |   ||
   

Hrvaška: Odprta stota BIPA poslovalnica

15.06.2018

14. junija so v samem središču Zagreba, na naslovu Ilica 42, odprli še stoto BIPA poslovalnico na Hrvaškem, več kot 150 gostov pa se je lahko spoznalo z novim in edinstvenim konceptom na domačem trgu, ki ga imenujejo BIPA backstage. 


 
 
 
Tako imenovane "brand store beauty" storitve so med prvimi preizkusile tudi: Lidija Lešić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Lucija Lugomer, Ines Bojanić, Antonija Blaće itd. 
 
Objekt se razprostira na več kot 300 m2, na enem mestu pa imajo ob bogati ponudbi domačih in mednarodnih znamk namenjenih obema spoloma ter otrokom, hišnim ljubljencem, gospodinjstvom tudi nov "beauty koncept – BIPA backstage".
 
Na policah so znane blagovne znamke: Aura, Bourjois, Catrice, E.l.f., Essence, Eveline, L'Oréal Paris, Look by BIPA, L.O.V., Max Factor, Maybelline, Noelle, Real Technics, Rimmel, The Balm, wet n wild in mnoge druge. 
 
"BIPA backstage" ni zgolj naša stota poslovalnica, ampak je nekaj posebnega tudi zaradi BIPA "flagship" ponudbe z integriranim novim "beauty konceptom." Projekt "BIPA backstage" smo razvijali več kot pol leta, da bi na koncu v samem centru Zagreba uspeli na enem mestu zbrati bogato ponudbo blagovnih znamk, izkušene strokovnjake za lepoto in vodilna imena oblikovanja mode nasploh," je dejal Markus Geyer, CEO BIPA Hrvaške. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top