IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

BiH: Odlični rezultati Solane iz Tuzle

05.12.2018
Tovarna soli Solana d.d. Tuzla, ki je lider na trgu soli v jugovzhodni Evropi, je v prvih devetih letošnjih mesecih dosegla najboljše poslovne rezultate od leta 1992. Zabeležili so povečanje prodaje soli za 3.500 ton v primerjavi z enakim obdobjem lani. Izvoz se jim je povečal za 13%.


Na pozitivno poslovanje je najbolj vplivalo povečanje prodaje na domačem trgu blagovne znake kuhinjske soli po katerem je Solana znana daleč naokoli in po pakiranjih v količinah za 1 kg. Prodaja slednje se je povečala kar za 30% glede na leto prej. Zabeležili so tudi povečanje prodaje tabletirane soli za 24%, so zapisali v sporočilu za javnost. 

”Izvoz je naša velika priložnost. Kvaliteta, ki jo dosegamo je prava redkost in tuji trgi to prepoznavajo, Ob evropskih osvajamo tudi nove kot sta trga Daljnjega in Bližnjega vzhoda,” je dejal Bakir Smailagić direktor podjetja Solana d.d. Tuzla.

Prodajo so povečali na starih trgih Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije in Hrvašle, v skupnem nastopu z blagovnimi znamkami AS Holdinga pa so vstopili tudi na bogat trg Katarja. Solana d.d. Tuzla ima že 133 let bogate zgodovine.

Nazaj
 


 
 
 
back to top