IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

BiH: Odlični rezultati Solane iz Tuzle

05.12.2018
Tovarna soli Solana d.d. Tuzla, ki je lider na trgu soli v jugovzhodni Evropi, je v prvih devetih letošnjih mesecih dosegla najboljše poslovne rezultate od leta 1992. Zabeležili so povečanje prodaje soli za 3.500 ton v primerjavi z enakim obdobjem lani. Izvoz se jim je povečal za 13%.


Na pozitivno poslovanje je najbolj vplivalo povečanje prodaje na domačem trgu blagovne znake kuhinjske soli po katerem je Solana znana daleč naokoli in po pakiranjih v količinah za 1 kg. Prodaja slednje se je povečala kar za 30% glede na leto prej. Zabeležili so tudi povečanje prodaje tabletirane soli za 24%, so zapisali v sporočilu za javnost. 

”Izvoz je naša velika priložnost. Kvaliteta, ki jo dosegamo je prava redkost in tuji trgi to prepoznavajo, Ob evropskih osvajamo tudi nove kot sta trga Daljnjega in Bližnjega vzhoda,” je dejal Bakir Smailagić direktor podjetja Solana d.d. Tuzla.

Prodajo so povečali na starih trgih Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije in Hrvašle, v skupnem nastopu z blagovnimi znamkami AS Holdinga pa so vstopili tudi na bogat trg Katarja. Solana d.d. Tuzla ima že 133 let bogate zgodovine.

Nazaj
 


 
 
 
back to top