IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.04.2020 || Spar, Eurospin, E.Leclerc, Lidl in tudi Hofer spremenili delovni čas  |  Mobilna denarnica mBills širi virus dobrodelnosti   |  Obeta se prepoved uživanja psov in mačk  |  Na pomoč hmeljarjem prihaja 193 romunskih delavcev  |  Upokojenci morajo starost ob vhodu v trgovino dokazovati z dokumentom  |  Lastnik Amazona ostaja najbogatejši zemljan  |  Aldi uvedel napravo za preštevanje strank v trgovinah  |  Voka Snaga odpira zbirni center Barje   |  Na Zeleni tržnici možen nakup kar iz avtomobila ("drive in")  |  Poenostavljeni mariborski spletni nakupi franšize Tuša   |  Nova storitev Konzuma:""Pokupi"  |  Žito za lepše praznike podarilo tono velikonočnih potic  |  OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |   ||
   

Velika Britanija: Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka

17.02.2020
Najhitreje rastoči trgovec na Otoku, Ocado, je v lanskem letu prihodke od prodaje dvignil za dobrih deset odstotkov in si še nekoliko okrepil položaj. Septembra je Kantar objavil podatke, da ima spletni trgovec trenutno v Angliji tržni delež, ki znaša 1,4 % in raste.
 
 
 
 
Ocado je za leto 2019 ozrioma 52 tednov do 1. decembra javil izvrstne rezultate. Spletni trgovec je zabeležil prihodke v višini 1,62 milijarde funtov, kar je za 10,3 odstotka več od leta 2018 (1,47 milijarde). Rast je sicer lep obet, je pa Ocado lani in predlani beležil celo nekoliko višji skok prodaje (12 in 12,4 %), torej se navdušenje nad spletnim nakupom živil vendarle nekoliko umirja.
 
Zmogljivosti je nekoliko načela nesreča v distribucijskem centru v Andoverju, ki ga bodo po požaru prenovili. Število rednih uporabnikov njihove spletne trgovine je naraslo na 795.000 oseb, povečali so tudi število SKU-jev v svojem portfelju. V e-trgovini Ocado je tako sedaj na voljo že 58.000 različnih izdelkov, tudi 1000 takšnih s posebnimi karakteristikami za potrošnike z alergijami (free from) in 500 organsko pridelanih.
 
Pri trgovcu se hvalijo, da je vsaj 95 % njihovih dostav pravočasnih. EBITDA (dobiček iz poslovanja pred amortizacijo) se je lani povečal za 16,1 odstotka na 35 milijonov funtov, a je zaradi stroškov širitve v tujino in predvsem na račun požara v Andoverju Ocado zabeležil izgubo v višini 214,5 milijona funtov.
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top