IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Srbija: Ob zaključku 4. FMCG Summita: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"

24.11.2017

Na konferenci FMCG, ki je največji regionalni trgovinski dogodek v organizaciji revije InStore, se je včeraj v beograjskem hotelu Crowne Plaza pod eno streho zbralo več kot 450 udeležencev s področja trgovine in blaga široke porabe. 

Sodeč po vtisih udeležencev je četrti FMCG summit v Beogradu (štirinajsta konferenca v regiji) izpolnil pričakovanja vseh udeležencev. Odgovorili in postavili smo si vprašanja o številnih aktualnih trendih. Posebni gostje so bili kot govorniki: Quentin Royer, generalni direktor Delhaize Serbia, Entoni Sošić, generalni direktor podjetja Mercator-S, ter prva zvezda med govorci, ki je prišel iz Velike Britanije, trgovinski futurolog Matthew Brown

 

 

Na okrogli mizi so sodelovali: Peter Jagodič, generalni direktor distribucijske hiše Mercata, Obrad Popović, direktor "Domaćeg trgovačkog lanca" (DTL, Domače trgovinske verige) in Slobodan Vasilić, izredni direktor Neoplante. Panel je moderiral Milan Ćulibrk, glavni in odgovorni urednik NIN-a. Med govorniki so bili še: Marijana A. Molnar (GfK), Sandra Melihen (Universe Licensing), Ivan Krušković (Nielsen), Patrik Zupančič (Promo.fil), Ronald Luisser (Focus), Marko Derča (AT Kearney), Predrag Kurčubić (Ipsos) in Igor Javor (mStart). 

več informacij na uradni strani www.fmcg-summit.rs 



Nazaj
 


 
 
 
back to top