IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |  Dnevnik:"V destilacijo sedem milijonov litrov vina"  |  Preskrba s hrano med epidemijo po zagotovilih ministrstva ni ogrožena  |   ||
   

Slovenija: Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe

25.09.2020
Slovenska turistična organizacija je danes obeležila 25 let obstoja. V teh letih so se spreminjale strategije, orodja komuniciranja, organiziranost in ostalo. Konstanta pa sta sodelovanje s turističnim gospodarstvom in izjemna predanost ekipe, je poudarila direktorica STO Maja Pak.
                          
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc je menil, da je turizem za Slovenijo pomembna gospodarska panoga, zato država potrebuje tudi samostojno turistično organizacijo. Pomen STO se je po njegovem pokazal tudi v koronski krizi, saj je STO hitro odzivna, združuje vse turistične deležnike in dobro sodeluje z ministrstvi.

Pakova je sicer izpostavila, da je turistična panoga globalno gledano v največji krizi doslej. "V času okrevanja bo potrebno ustvariti varne izkušnje, na novo spoznati turiste in izkoristiti nove tehnologije," je prepričana.

Nazaj
 


 
 
 
back to top