IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Rusija: O'Key skupina odprla novi trgovini "DA!"

05.12.2018
Ruski trgovec, skupina O'Key, je odprl dve novi diskontni trgovini pod svojim novim formatom "DA!" v krajih Tver in Ramenskoye. Novi prodajalni, ki sta se odprli v zadnjem tednu novembra, sta četrta in peta trgovina "DA!" v zadnjih dveh mesecih.
 
 
Širjenje omrežja formata DA! je ena izmed najpomembnejših ciljev skupine O'Key in do konca leta 2020 namerava odpreti okoli 170 novih trgovin. V prvih devetih mesecih letošnjega koledarskega leta so čisti prihodki diskonterja pod okriljem pomembnega ruskega trgovca narasli za 33,2 % na 9,605 milijona rubljev (127 milijonov evrov).
 
Izvršni direktor skupine O'Key, Armin Burger je dejal, da so nova odprtja v skladu s strategijo trgova: "V tretjem četrtletju, smo nadaljevali s povečanjem nabora ponudbe naših izdelkov in kupcem ponudili 50 novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko."
 
"Ob koncu zadnjega kvartala je bil delež lastnih blagovnih znamk pri 42 odstotkih," je zaključil Burger.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top