IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.04.2019 || Vitinka kupuje Vitaminko?  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |   ||
   

Rusija: O'Key skupina odprla novi trgovini "DA!"

05.12.2018
Ruski trgovec, skupina O'Key, je odprl dve novi diskontni trgovini pod svojim novim formatom "DA!" v krajih Tver in Ramenskoye. Novi prodajalni, ki sta se odprli v zadnjem tednu novembra, sta četrta in peta trgovina "DA!" v zadnjih dveh mesecih.
 
 
Širjenje omrežja formata DA! je ena izmed najpomembnejših ciljev skupine O'Key in do konca leta 2020 namerava odpreti okoli 170 novih trgovin. V prvih devetih mesecih letošnjega koledarskega leta so čisti prihodki diskonterja pod okriljem pomembnega ruskega trgovca narasli za 33,2 % na 9,605 milijona rubljev (127 milijonov evrov).
 
Izvršni direktor skupine O'Key, Armin Burger je dejal, da so nova odprtja v skladu s strategijo trgova: "V tretjem četrtletju, smo nadaljevali s povečanjem nabora ponudbe naših izdelkov in kupcem ponudili 50 novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko."
 
"Ob koncu zadnjega kvartala je bil delež lastnih blagovnih znamk pri 42 odstotkih," je zaključil Burger.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top