IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.10.2020 || Uprava Intereurope po novem dvočlanska  |  Heineken z občutnim padcem dobička  |  Mastercard z 28-odstotnim padcem čistega dobička  |  Evropska komisija želi poenostaviti carinski postopek pri uvozu v EU  |  Koronavirus "nagrizel" tudi prodajo švicarske čokolade  |  Stranka Zmoremo začela zbirati podpise za manjši DDV  |  Protesti proti ukrepom, vlada sprostila pet milijard evrov pomoči  |  Danes najava novega zaprtja javnega življenja?  |  Ministrstvo opozarja na pomen higiene pri rokovanju s kupljeno hrano  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  1001 udeleženec pripravljen za jutrišnji 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija  |  Spirit predstavlja Slovenijo na Svetovnem poslovnem forumu  |  Euromeat odpira obrat v Maglaju  |  Mesarji razočarani nad odločitvijo EU glede zaščite poimenovanj  |  Jutri odprtje novega Univerexporta v Novom Sadu   |  Lidl od 5.novembra tudi v Novem Pazarju  |  Carrefour zabeležil rekordno četrtletje  |  Nova Aroma v Podgorici bo odprta "non-stop"  |  Aldi na Otoku odprl svojo 900. prodajalno  |  Lidl podaljšuje prijave za najboljše slovenske mlade vinarje  |   ||
   

Hrvaška/Srbija: Novi reviji InStore že pri prejemnikih v Srbiji in na Hrvaškem

22.09.2020
Medtem ko sta novi številki revije InStore na Hrvaškem (87) in v Srbiji (92) že pri prejemnikih, bo št.88 v Sloveniji "zunaj" naslednji teden. 

V hrvaški septembrski številki prinašajo vse o trendih potrošnikov, ki kupujejo vedno več naravnih izdelkov, bralce pa poučujejo tudi z vlogo sledljivosti hrane v verigi oskrbe.

Na področju logistike prinašajo razlage trendov v optimizaciji, MPG pa spoznavamo z mobilnim "event marketingom".

Vali Marszalek iz HUP-a razlaga katere so aktivnosti, ki so potrebne za odpornejšo prihodnost glede na globalne klimatske spremembe.

Uvodnik jim je spisal Nikola Pečet iz inovativne kompanije B.T.C.(op.p. naj ob tem izdamo, da bo slovenski uvodnik na temo kolesarskega uspeha stoletja slovenskih kolesarjev na Tour de France spisal Igor.E.Bergant).

Objavili so intervjuje z Željkom Samodolom (Tetra Pak), Sinišo Trbojevićem (JTI) ter Laurentiu-Florinom Dimitriuom (Nestlé).

V Focusu so ta mesec namenili sredstvom za pranje posode in začimbam, v vodiču skozi kategorijo pa prigrizkom. Itd.
 
V septembrski srbski reviji InStore revije lahko preberete:
 
Vodič FMCG distribucije in logistike!

Marko Mastikosa, Supply Chain Director, Sopharma Trading,
Intervju: Goran Popović, predsednik UO Srbskega združenja profesionalcev v verigi oskrbe,
Antonio Zrilić, ustanovitelj, Logiko: Logistika kot vir konkurenčne prednosti,
Miodrag Mitić, strokovnjak s področja sledljivosti: Vloga sledljivosti hrane v verigi oskrbe.
 
Posebni dodatek je vodič trga POS materiala

Jelena Vukelić, Insight Expert, Spark Analytics.
Ivica Sokolovski, managerer za istraživanja, Ipsos. 
Marko Vukojičić, Account Director, MPG. 


Intervju: Violeta Kovačević, generalni direktor, Mercator-S
Intervju: Petar Denkovski, generalni direktor, Veropoulos – Skopje
InFokus: Zajtrk
InFokus: Mleko in mlečni proizvodi
Vodič skozi kategorijo: Topli napitki
NOVO: inMarketing

Predstavljajo reklamno akcijo Bambija – Plazma rituali, avtor: Milica Šetka, direktor marketinga. Itd.

Nazaj
 


 
 
 
back to top