IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 17.12.2017 || Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov   |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Lidl prihodnji teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |  Boso prevzema trgovine Robi-plasta iz Đakova  |  Za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov  |  X5 Retail prevzema vse supermarkete trgovca O'Key  |  Albert Heijn zapušča Nemčijo  |  Združenje Agrokorjevih dobaviteljev bo vodil prvi mož Podravke  |  Mlinotest prevzel trgovino v Sv. Antonu  |  Odprli 51. trgovino Lidl v Grosuplju  |  ZANIMIVOST: Med iz Porscheja  |  Med najboljšimi pivi na svetu tudi ajdovski Quantum  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry   |   ||
   

Slovenija: Nova sezona projekta Štartaj, Slovenija!

22.09.2017
Spoznajte podjetnike druge sezone "Štartaj, Slovenija!" Pop TV bo v drugi sezone oddaje "Štartaj, Slovenija!" ponovno predstavljal zgodbe in izdelke osmih slovenskih podjetnikov. Njihovi izdelki so že umeščeni na policah v Sparovih megamarketih, prva oddaja pa bo na sporedu 8. oktobra 2017. 
 
Z novim poglavjem edinstvenega podjetniškega projekta Štartaj, Slovenija, ki je do preboja na slovenskem trgu s pomočjo javnosti pomagal slovenskim inovatorjem in podjetnikom, prihajajo nove zgodbe in nove priložnosti. 
 
V drugi sezoni Štartaj, Slovenija se bodo predstavile blagovne znamke:V drugi sezoni Štartaj Slovenija se bodo predstavile blagovne znamke:

Iconic Specialty Coffee, visokokakovostna in v Sloveniji pridelana kava;
Noela, krema s polžjo slino;
Good4Dogs, prva slovenska surova hrana za pse;
Pokica, pokovka, narejena iz posebne sorte gensko nespremenjene koruze;
Medenka, slovenski med s praktično embalažo;
Viny & Greta, gurmanski vinaigre prelivi na osnovi izbranega sadja in domačega kisa, inOdori, naravni pralni prašek v peni za pranje belega in občutljivega barvnega perila.
Junc Beef Jerky, prvi slovenski bio energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami.
 
 
Slovenija postaja vse bolj podjetna. Tako so prepričani vsi trije partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in agencija Formitas, ki so prvi na svetu zasnovali posebno podjetniško oddajo, ki sodelujoče sooči z zakonitostmi resničnega trga in jih uči uspešno prepričati tudi najstrožje kritike: kupce v megamarketih Interspar.
 
Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič je o novi sezoni povedal: "Projekt Štartaj Slovenija je bil za vse nas popolnoma nova izkušnja, presenečeni smo bili nad tem, kaj smo skupaj z vsemi partnerji projekta in izbranimi podjetniki dosegli. Glede na pozitivne rezultate, prodajo, ki je presegla vsa pričakovanja in podporo javnosti, smo se odločili, da bomo projekt Štartaj Slovenija nadaljevali tudi v letošnjem letu."
 
Odmevni družbeno odgovorni projekt Štartaj Slovenija bo v novi sezoni na pot uspeha pomagal stopiti novim slovenskim inovatorjem in podjetnikom.
 
Na posebnih policah megamarketov Interspar se bodo ponovno predstavili izdelki, ki dokazujejo, da se zanimive ideje krešejo vse naokoli nas, podjetniško pot njihovih avtorjev pa bo Slovenija spremljala v oddaji na POP TV.
 
Najuspešnejši sodelujoči izdelek bo tudi letos prejel naziv "Hit Produkt 2017".  Vsi, ki so menili, da so ustvarili naslednji Hit Produkt in so želeli svojo zgodbo predstaviti Sloveniji, so se lahko do 13. marca prijavili in izbranci se zdaj potegujejo za enkratno priložnost: enoletno ekskluzivno pogodbo s Spar Slovenija, medijsko podporo za promocijo izdelka s strani medijske hiše Pro Plus ter komunikacijsko podporo agencije Formitas.
 
S prvo sezono je projekt Štartaj Slovenija dokazal, da Slovenci resnično cenimo domače izdelke in smo pripravljeni podpreti podjetnike iz lokalnega okolja. Tudi v svojem nadaljevanju zato snovalci projekta sledijo osnovni pozitivni misli: "sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse."
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top