IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

Slovenija: Nova "preobleka" podjetja Bio-Sad

29.12.2015
V letošnjem letu se je podjetje Bio- Sad d.o.o. odločilo za novo preobleko. Posodobili so celostno grafično podobo podjetja. Nov logo podjetja Bio- Sad je preprost in moderen vendar s svojo sporočilnostjo prinaša vrnitev k naravi in prepoznavnost, katero gradijo predvsem na kakovosti svojih proizvodov in zadovoljstvu potrošnikov.
 
V sporočilu za javnost so zapisali, da"... nova sodobna spletna stran www.bio-sad.si prinaša  pristen in svež pogled na podjetje s paleto lastnih proizvodov in proizvodov." 
 
 
Te polnijo za poslovne partnerje, s ponosom se sklicujejo nanjo in tako obiskovalcu spletne strani ponudijo pogled na njihovo široko ponudbo, uporabne recepte in namige za pripravo jedi in pijač.
 
 
Dejavnost podjetja Bio-Sad temelji na proizvodnji alkoholnih in brezalkoholnih pijač. Na tržišču so prisotni vse od leta 1994, torej že preko 20 let. Sledijo dolgoletni lokalni tradiciji, se prilagajajo razmeram na trgu, se ponosno in uspešno kosajo z vse hujšo konkurenco, razvijajo sodobne tehnologije in nove prodajne programe. Uporabljajo kakovostne surovine in estetsko dovršeno embalažo za svoje proizvode.
 
 
"S proizvodnjo alkoholnih in brezalkoholnih pijač vrhunske kvalitete pridobivamo ugled in širimo  svoj sloves tako doma kot tudi na tujih trgih. Potrošniki nas lahko prepoznajo po blagovni znamki Bio-Sad in Apis, velik delež njihovega programa pa predstavljajo tudi polnitve pod trgovskimi blagovnimi znamkami.Dosežki, katere potrjujejo s prejetimi nagradami in priznanji pa pomenijo zelo veliko, saj tudi strokovnjaki iz tega področja priznavajo kvaliteto in nagrajujejo njihove proizvode,"so zapisali.

Nazaj
 


 
 
 
back to top