IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

ZDA: Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM

15.08.2018
Na natečaju za agencijo, ki bo predstavljala koncern Mars je slavila WPP-jeva agencija GroupM. 

Odločitev o izbiri agencije je Mars, ki med drugim upravlja blagovne znamke čokoladnih izdelkov Mars, M&M's in Snickers, naznanil le nekaj dni po ukinitvi oglaševanja na YouTubu.
 
Razlog je oglas za bonbone Starbust, ki so ga predvajali pred videospotom britanske rapovske skupine Moscow 17, nakar je Mars odpovedal sodelovanje z YouTubom.
 
Skupina na ulicah Londona velja za huligansko. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top