IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |  Sarajevski kiseljak v Kreševu gradi obrat za 10 milijonov evrov  |   ||
   

ZDA: Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM

15.08.2018
Na natečaju za agencijo, ki bo predstavljala koncern Mars je slavila WPP-jeva agencija GroupM. 

Odločitev o izbiri agencije je Mars, ki med drugim upravlja blagovne znamke čokoladnih izdelkov Mars, M&M's in Snickers, naznanil le nekaj dni po ukinitvi oglaševanja na YouTubu.
 
Razlog je oglas za bonbone Starbust, ki so ga predvajali pred videospotom britanske rapovske skupine Moscow 17, nakar je Mars odpovedal sodelovanje z YouTubom.
 
Skupina na ulicah Londona velja za huligansko. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top