IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Črna gora/Makedonija: Nova investicija Dauti komerca

15.05.2018

Makedonsko podjetje Dauti komerc je odprlo nov distribucijski center v Podgorici. Objekt, v katerega so investirali 3,5 milijona evrov, so odprli 13. maja.

  

 
Dauti komerc, ki že 14 let posluje na črnogorskem trgu je s tem zaokrožil svojo prisotnost na najboljši možen način. Z izgradnjo lastnega objekta,kjer že skladiščijo blago, ki ga uvažajo iz Makedonije, Srbije, Evropske unije, Azije in Južne Amerike.

Svečano odprtje tretje investicije tega makedonskega podjetja v regiji (prejšnji dve so realizirali na Kosovu in v Albaniji) so spremljali številni veljaki in gospodarstveniki iz regije. 

Predsednik Gospodarske zbornice Makedonije Branko Azeski je pozdravil odločitev Dauti komerca za širjenje poslovnih aktivnosti na regionalni ravni in je poudaril, da to podjetje postaja regionalna blagovna znamka. 
 
"Za razliko od industrijskih zmogljivosti, kjer se investicije merijo predvsem s finančnimi kazalci je Dauti komerc ta uspeh potrdil z izjemno profesionalnim načinom prodaje in dostave proizvodov na trg, z razvitimi najnovejšimi tehnologijami v vseh svojih predstavništvih ter s pravočasnimi odločitvami o investicijah, ki so razlog napredka procesa uvoza in distribucije blaga do končnih potrošnikov. Na ta način podjetje uspeva zagotoviti dominantni položaj proizvodov in blagovnih znamk, ki jih zastopa na vseh trgih kjer smo prisotni," je izpostavil Azeski.

Dauti komerc se ne ukvarja le z uvozom in izvozom blaga ampak so doslej namenili že 25 milijonov evrov v različne poslovne objekte, nove kadre, vozni park, špediterske storitve in podobno.


Nazaj
 


 
 
 
back to top