IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Slovenija: Nova direktorica agencije Formitas je Saša Leben

04.02.2020
Saša Leben je s 1. januarjem 2020 postala direktorica Formitas Skupine in na tej funkciji nasledila Mojco Randl, ustanoviteljico, solastnico in dolgoletno direktorico Formitasa.
 
 
 

Saša Leben se je Formitasu pridružila leta 2018  kot razvojna direktorica. Pred tem je bila dolgoletna direktorica slovenskega Publicisa. V Formitasu izpostavljajo predvsem njene izkušnje pri korporativnem upravljanju mednarodnega podjetja in prispevanju novih konceptov.
 
"Ves čas sem 'od zunaj' opazovala zdajšnje kolege v agenciji in do njih vedno gojila izjemno spoštovanje. Njihova predanost znamčenju, znanju in delu z oglaševalci me je že dolga leta navduševala. Priznam, da sem pogosto zavidala njihovi timski povezanosti, ki jo je ustvarjala Mojca Randl, in se navduševala nad tem, kar sem prebirala v odličnih knjigah, ki sta jih izdajala Andrej Pompe in Mitja Tuškej. Ko sem se pridružila timu, so se moja opažanja le še potrdila. Zares so odličen tim in 'noro' dobri strokovnjaki, ki razumejo znamčenje do zadnje podrobnosti. Z gotovostjo lahko zatrdim, da imamo v naši agenciji največ strateškega znanja in razvita lastna orodja, ki nam omogočajo prodreti v globino potrošnikovega 'insighta' in tega povezati z natančno pozicijo znamke v konkurenčnem prostoru," je ob imenovanju povedala Lebnova.

Ob tem izpostavlja orodja in analitične vpoglede v znamke in potrošnike kot nekaj, kar bodo v prihodnje poskušali še bolje izkoristiti pri gradnji odnosov med znamkami in njenimi ključnimi porabniki. "Verjamem, da sem s svojimi izkušnjami in znanjem lahko pomemben dodaten člen, ki bo pomenil pot k še hitrejšemu razvoju skupine v prihodnjih letih. To, da sem prevzela vodenje podjetja, v katerem delujejo takšne osebnosti, mi pomeni ogromno odgovornost, a hkrati tudi neizmerne izzive in ogromno veselja in zadovoljstva pri ustvarjanju prihodnosti," je še povedala Saša Leben.
 
"Ko je za podjetjem 30 let uspešnega dela, ki ga je vodil in soustvarjal tim, ki je bil v svojem jedru praktično ves čas nespremenjen, se zaveš, da je čas, da se v naslednje obdobje podaš s kakšno večjo spremembo. Ne nazadnje, čas v katerem živimo in delujemo, je tako spremenljiv, da se mu je potrebno prilagajati z novimi pristopi, koncepti in metodami ter hkrati ohraniti svoje jedro, svojo znamko in svojo filozofijo početja nespremenjeno," je ob predaji funkcije Saši Leben povedala Mojca Randl.
 
Iz agencije v skupino

V tridesetih letih delovanja se je agencija Formitas razvila v skupino, ki jo sestavljajo agencija Formitas creative, medijska agencija AM komunikacije in poslovna šola Brand Business School, ki skrbi za širjenje strateško-komunikacijskega znanja. Skupina je vpeta v mednarodne agencijske mreže; Formitas je namreč povezan v mrežo BBDO in je hkrati pridruženi član verige Ketchum Pleon, medijska agencija AM komunikacije pa je del regijske mreže Ascenius Media, od letošnjega leta pa tudi pridruženi član mreže neodvisnih agencij WeCan.

"Če je doslej Formitas veljal za podjetje, ki se doslej ni posebej aktivno vključevalo v širše panožno okolje, potem velja, da je njegova zdajšnja odprtost že pomembna sprememba v delovanju skupine," pravijo pri Formitasu in dodajajo, da se tudi na ta način potrjujejo njihova strokovnost in veščine. Saša Leben je namreč podpredsednica združenja agencij pri SOZ-u, Mitja Tuškej je strokovni direktor Effie Slovenija 2020, Andrej Pompe je član častnega razsodišča pri SOZ-u, Blaž Ritmanič, kreativni direktor agencije Formitas, pa član sveta tekmovalnega programa SOF.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top