IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Makedonija: Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče

19.07.2018
Nabor ponudbe sestavlja široka ponudba naravno pridelanih izdelkov, izmed katerih je največji del iz lastne proizvodnje podjetja Korab Tirnica.
 
 
Na začetku julija je svoja vrata za obiskovalce odprla nova prodajalna Korab Tirnica na Bihački ulici četrti Crniče. V novem objektu, ki ima 40 kvadratnih metrov površine in 20 kvadratnih metrov skladišča, stoji ena blagajna, za pomoč kupcem pa bodo skrbeli trije zaposleni.
 
Nabor ponudbe med drugim sestavljajo tudi ovčji in kozji mlečni izdelki, sveže meso, suhomesnati izdelki, olive in oljčno olje, med, sokovi ter bogata ponudba rdečih in belih vin blagovne znamke Šato Sopot.
 
"Koncept našega podjetja temelji na lastni proizvodnji naravnih živil in njihova predstavitev prek lastnih prodajaln na način, da stalno uvajamo inovacije in širimo nabor ponudbe," je za InStore povedal solastnik podjetja, Boris Dabevski.

Nazaj
 


 
 
 
back to top