IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 28.03.2020 || ZANIMIVOST: Bo svetu zmanjkalo kondomov?  |  Kadirov za imunost predlaga česen  |  Mednarodna zveza za cestni prevoz opozarja  |  Amazonovi delavci (tokrat) stavkajo zaradi koronavirusa  |  Govorčinović Šimunovićeva nova direktorica za kadre v hrvaškem Heinekenu   |  Lončarjeva nova predsednica Združenja Manager  |  Semenarna Ljubljana z rekordno spletno prodajo  |  Krizni dodatek za zaposlene v trgovini  |  Nestle bo zaposlenim kljub odsotnosti izplačeval polno plačo  |  Dostava na dom iz trgovine Mlekarna Planika Kobarid  |  Coop postavil (do)končne cene na vse pakirane izdelke  |  Poslovanje Mercatorja še naprej skladno z lex Mercator  |  V trgovinah Univerexport so za eno uro podaljšali delovni čas  |  Lactalis BH poklonil donacijo Združenju "Pomozi.ba"  |  Konzum kupcem omejil količino kvasa  |  Gfk: "Gospodinjstva za zaloge v treh tednih zapravila 2 milijardi dinarjev!"  |  Nora ženska kašljala po policah s hrano  |  Prekinjen tudi elektronski vnos zbirnih vlog pri kmetijskih svetovalcih  |  Nova spletna trgovina Preprosto.je z dobrodelno noto  |  Sameer Aggarwal novi izvršni direktor Walmart Indija  |   ||
   

Slovenija: Nova 60. številka revije InStore že pri prejemnikih in na spletu

27.11.2017
Okroglo 60. številko revije InStore lahko že danes prelistate v elektronski izdaji v zavihku zgoraj desno, redni naročniki pa so jo dobili v tiskani obliki.
 
 
 
Založniška hiša InB2B Media, d. o. o., od januarja 2012 v petih državah izdaja prvo regionalno revijo, ki podrobneje spremlja področje FMCG. Uvodnik v 60. izdaji je spisal Peter Jagodič. Izvršni direktor podjetja Mercata se je tokrat osredotočil na področje distribucije, spodaj pa je še pogled našega uredništva na novi zakon o varovanju osebnih podatkov, ki bo zaživel maja 2018.
 
K domačemu intervjuju smo tokrat povabili izvršnega direktorja uspešne zgodbe Costella, Luko Velepiča, ki je nedavno postal tudi predsednik skupščine Združenja polnilcev embaliranih vod Slovenije GIZ. V obsežnem pogovoru boste spoznali, kako zelo vodo cenijo na Bližnjem vzhodu, in izvedeli kakšno zanimivost tamkajšnji poslovni kulturi, Velepič pa je razkril tudi nekatere poslovne rezultate.
 
Rubrika Črka zakona gosti partnerja v Valiconu, Andraža Zorka, ki se je poglobil v temeljne značilnosti uredbe Evropske skupnosti o varstvu podatkov, na strani 30 pa boste nekaj prostora zase našli tisti, ki vas zanimajo trendi spreminjanja prehranskih navad. Sledi podroben pregled kategorije brezgotovinskega plačevanja, za kar je tokrat poskrbela družba Mastercard.
 
Prek raziskave MasterIndex razkriva, da smo Slovenci vse bolj naklonjeni plačevanju prek spleta, bodisi prek računalnikov ali pa kar prek mobilnih telefonov. Članek vsebuje tudi zelo zanimivo infografiko. 
 
 
 
 
Blagovnim skupinam sta se v tej številki posvetila Mitja Šimenc in Katja Ozimic, ki v članku z naslovom "Vsaka ponudba ni nujno tudi izbira: Z dvosmerno zamenljivostjo od preobloženosti do smiselne pestrosti" želita predstaviti poenostavljanje ponudbe na osnovi zamenljivosti izdelkov. V rubriki InProdaja gost Robert Rolih, lastnik in direktor akademije Panta Rei, razlaga o uspešnem marketingu, rubriko Logistika pa "pokriva" avtor Gunnar Gburek iz TimoComa, ki je spisal besedilo z naslovom "Učinkovitejši procesi prevoza".
 
Regionalni intervju smo opravili z vodjo poslovne enote Pralna sredstva in čistila (Henkel). Veli Dinçel meni, da so največje prednosti regije Adria inovacije in mladi ljudje, v katerih vidi velike zmogljivosti.
 
V svojih stalnih rubrikah digitalne tehnologije oziroma promocije podrobno analizirata Darko Vaselić in Laris Suljić. Brez skrbi, tudi tokrat smo obiskali privatno trgovino in na Rakovi Jelši naleteli na prodajalno z imenom Kajo, ki posluje brez skladišča - to je kar trgovina sama. Tiskano izdajo pa, tako kot vedno, sklene Igor E. Bergant, ki se je v rubriki Vox populi razpisal o šovinizmu in seksizmu.
 
Poseben dodatek je namenjen fotoreportaži londonskega sejma Brand Licensing Europe 2017, medtem ko sta vodiča osredotočena na kategoriji toplih napitkov in slanih prigrizkov.
 
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top