IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.01.2020 || S februarjem dražje cigarete, kadilcev pa nič manj  |  Podgoršek v Celju na prvem regijskem srečanju zadružnikov  |  "Park Wine Stars" v Novi Gorici v petek  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |  Na celjskem sejmišču se je začel sejem Agritech  |  Vrata odprla sejem Alpe Adria ter Sejmi okusov  |  Philips bo prodal oddelek gospodinjskih aparatov  |  Walmart v 500 trgovinah dvignil minimalno plačo za začetnike  |  Rewe predstavlja inovacijo za daljši rok trajanja živil  |  WWF objavil lestvico trajnostne porabe palmovega olja - na prvem mestu Ferrero  |  Roto dinamic prevzema HoReCa prodajni program skupine Fortenova  |  Kmalu ob nedeljah zaprte trgovine tudi v S. Makedoniji in Srbiji?  |   Vrisk je odstopil kot nadzornik DBS  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Umrla na tekmovanju v goltanju peciva  |  O govedoreji v novem programskem obdobju  |  Nestlé prevzel proizvajalca zdravil Zenpep  |  Prodaja lastnih blagovnih znamk narasla na 10,8 milijarde evrov  |  Trgovec 7-Eleven ima po svetu že več kot 70.000 prodajaln  |  Spar in KZS še tesneje z roko v roki  |   ||
   

Slovenja/Hrvaška: Nov režim tovornega prometa ugoden za prevoznike

06.08.2019
Direkcija RS za infrastrukturo je s 1. junijem izvedla ukrepe, na najbolj s tranzitnim tovornim prometom obremenjenih cestah na vzporedno avtocestno omrežje, ki predstavlja varnejšo cestno povezavo z boljšimi prometno tehničnimi elementi.
 
 "Nov režim, ki je stopil v veljavo 1. avgusta je močno pomagal hrvaškim prevotnikom, posebej v dalmatinskih županijah," so sporočili iz Hrvaške gospodarske zbornice. 
 
Ker se je pri izvajanju ukrepov izkazala potreba po njihovi prilagoditvi, je Direkcija RS za infrastrukturo s 1. avgustom 2019, na nekaterih prej omenjenih cestnih povezavah prometno ureditev spremenila oziroma dopolnila na način, da je upoštevala potrebe gospodarstva, hkrati pa upoštevala vpliv na varnost in kakovost bivanja lokalnega prebivalstva.
 
Ukrepi so bili izvedeni na glavnih cestah Jelšane – Postojna (G1-6) in Starod – Kozina (G1-7) ter nekaterih glavnih in regionalnih cestah v severovzhodnem delu Slovenije.Z navedeno prometno ureditvijo se po cestah G1-6 in G1-7 čez Slovenijo prepove daljinski tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t iz Italije v države kot so Hrvaška (izjema so naslednje HR županije: Istrska, Primorsko-goranska in Ličko-senjska– na kratko povzeto na dopolnilni tabli: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), BIH, Srbija, Makedonija, Bolgarija, Črna gora, Romunija... in obratno.

Dopusti se tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t po teh cestah preko Slovenije, ki prihajajo iz Italije in imajo raztovor v Hrvaški (velja samo za del Hrvaške: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar,) oz. obratno, ki imajo natovor (izvor tovora) na Hrvaškem (velja samo za del Hrvaške: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar,) in tranzitirajo v Italijo. S tem prav tako ni omejen promet tovrstnih tovornih vozil, ki natovarjajo v Sloveniji in vozijo na Hrvaško ali v prej omenjene oddaljene države in obratno.
 
Znotraj območja omejene uporabe državne ceste, označenega s prometnimi znaki (med Kozino in MP Starod ter med Postojno in MP Jelšane) bo dovoljen lokalni promet skladno z definicijo v Zakonu o cestah (37. člen).

Daljinski tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t iz Italije proti Hrvaški (proti kontinentalnem delu Hrvaške), BiH, Srbiji, Romuniji… in obratno se s tem preusmeri na avtocesto A1 in A2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ki v tem primeru predstavlja vzporedno povezavo z boljšimi prometno tehničnimi elementi. Na sliki spodaj (google maps) je razvidno, da sta obe relaciji po razdalji praktično enaki (razlika je 2 km), po času pa je relacija po avtocesti A1 in A2 Kozina-Ljubljana-Obrežje-Zagreb celo nekoliko hitrejša kot relacija Kozina-Starod (po G1-7)-Reka-Zagreb.

Nazaj
 


 
 
 
back to top