IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Slovenja/Hrvaška: Nov režim tovornega prometa ugoden za prevoznike

06.08.2019
Direkcija RS za infrastrukturo je s 1. junijem izvedla ukrepe, na najbolj s tranzitnim tovornim prometom obremenjenih cestah na vzporedno avtocestno omrežje, ki predstavlja varnejšo cestno povezavo z boljšimi prometno tehničnimi elementi.
 
 "Nov režim, ki je stopil v veljavo 1. avgusta je močno pomagal hrvaškim prevotnikom, posebej v dalmatinskih županijah," so sporočili iz Hrvaške gospodarske zbornice. 
 
Ker se je pri izvajanju ukrepov izkazala potreba po njihovi prilagoditvi, je Direkcija RS za infrastrukturo s 1. avgustom 2019, na nekaterih prej omenjenih cestnih povezavah prometno ureditev spremenila oziroma dopolnila na način, da je upoštevala potrebe gospodarstva, hkrati pa upoštevala vpliv na varnost in kakovost bivanja lokalnega prebivalstva.
 
Ukrepi so bili izvedeni na glavnih cestah Jelšane – Postojna (G1-6) in Starod – Kozina (G1-7) ter nekaterih glavnih in regionalnih cestah v severovzhodnem delu Slovenije.Z navedeno prometno ureditvijo se po cestah G1-6 in G1-7 čez Slovenijo prepove daljinski tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t iz Italije v države kot so Hrvaška (izjema so naslednje HR županije: Istrska, Primorsko-goranska in Ličko-senjska– na kratko povzeto na dopolnilni tabli: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), BIH, Srbija, Makedonija, Bolgarija, Črna gora, Romunija... in obratno.

Dopusti se tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t po teh cestah preko Slovenije, ki prihajajo iz Italije in imajo raztovor v Hrvaški (velja samo za del Hrvaške: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar,) oz. obratno, ki imajo natovor (izvor tovora) na Hrvaškem (velja samo za del Hrvaške: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar,) in tranzitirajo v Italijo. S tem prav tako ni omejen promet tovrstnih tovornih vozil, ki natovarjajo v Sloveniji in vozijo na Hrvaško ali v prej omenjene oddaljene države in obratno.
 
Znotraj območja omejene uporabe državne ceste, označenega s prometnimi znaki (med Kozino in MP Starod ter med Postojno in MP Jelšane) bo dovoljen lokalni promet skladno z definicijo v Zakonu o cestah (37. člen).

Daljinski tranzitni promet težkih tovornih vozil nad 7,5 t iz Italije proti Hrvaški (proti kontinentalnem delu Hrvaške), BiH, Srbiji, Romuniji… in obratno se s tem preusmeri na avtocesto A1 in A2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ki v tem primeru predstavlja vzporedno povezavo z boljšimi prometno tehničnimi elementi. Na sliki spodaj (google maps) je razvidno, da sta obe relaciji po razdalji praktično enaki (razlika je 2 km), po času pa je relacija po avtocesti A1 in A2 Kozina-Ljubljana-Obrežje-Zagreb celo nekoliko hitrejša kot relacija Kozina-Starod (po G1-7)-Reka-Zagreb.

Nazaj
 


 
 
 
back to top