IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

ZDA: Nov direktor Kraft Heinza se osredotoča na kečap

03.07.2019
Izvršni direktor koncerna Kraft Heinz, Miguel Patricio, se želi vrniti h koreninam podjetja in oživiti izdelek, s katerim je proizvajalec zaslovel: kečap.
 
 
Kraft Heinz želi blagovno znamko kečapa Heinz oživiti z domiselnimi trženjskimi kampanjami. Cilj je povečati prodajo priljubljene omake, potem ko zadnja leta za omenjenega velikana niso bila ravno najboljša. Patricio je na mesto direktorja prišel aprila letos.
 
Slabi poslovni rezultati, poneverbe v računovodskih izkazih in težave na korejskem polotoku z enim izmed izdelkov, so bivšega direktorja Bernarda Heesa prisilili k odstopu, nadomestil pa ga je Patricio, z izkušnjami iz oddelka trženja pri AB InBev ter Coca-Coli in PMI.
 
Čaka ga težka naloga, saj mora vsako leto stroške zmanjšati za 1,3 milijarde evrov. Sam pravi, da želi okrepiti položaj kečapa, kot njihovega zaščitnega znaka, kot dober primer marketinške kampanje pa je izpostavil izdelek Edchup - kečap, za katerega je svoj obraz posodil pevec Ed Sheeran, tudi sam velik ljubitelj paradižnikove "brozge".
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top