IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

ZDA: Nov direktor Kraft Heinza se osredotoča na kečap

03.07.2019
Izvršni direktor koncerna Kraft Heinz, Miguel Patricio, se želi vrniti h koreninam podjetja in oživiti izdelek, s katerim je proizvajalec zaslovel: kečap.
 
 
Kraft Heinz želi blagovno znamko kečapa Heinz oživiti z domiselnimi trženjskimi kampanjami. Cilj je povečati prodajo priljubljene omake, potem ko zadnja leta za omenjenega velikana niso bila ravno najboljša. Patricio je na mesto direktorja prišel aprila letos.
 
Slabi poslovni rezultati, poneverbe v računovodskih izkazih in težave na korejskem polotoku z enim izmed izdelkov, so bivšega direktorja Bernarda Heesa prisilili k odstopu, nadomestil pa ga je Patricio, z izkušnjami iz oddelka trženja pri AB InBev ter Coca-Coli in PMI.
 
Čaka ga težka naloga, saj mora vsako leto stroške zmanjšati za 1,3 milijarde evrov. Sam pravi, da želi okrepiti položaj kečapa, kot njihovega zaščitnega znaka, kot dober primer marketinške kampanje pa je izpostavil izdelek Edchup - kečap, za katerega je svoj obraz posodil pevec Ed Sheeran, tudi sam velik ljubitelj paradižnikove "brozge".
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top