IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |   ||
   

Srbija: Norišnica v Lidlu - promocijske cene ustvarile nepopisno gnečo (VIDEO)

12.10.2018
V četrtek je vrata odprlo prvih 16 prodajaln diskonterja Lidl v Srbiji. Zaradi ekstremnih znižanj na prvi dan obratovanja, so ponekod vrste nastale še pred zoro. 
 
 
 
Cene so imele za posledico vrste pred trgovinami, ob odprtju pa "juriš" na želene izdelke po promocijskih cenah. Ena izmed strank v Beogradu se je srbskim novinarjem pohvalila, da je kupila vsaj 30 mladih piščancev, ki so tokrat izjemoma stali 119,99 dinarja (približno 1 evro?!).
 
Če vas je to šokiralo, vas bo še bolj novica o tem, da je eden izmed prebivalcev Novega Sada kupil kar 500 kilogramov (da, pol tone!) sladkorja. Lidl je ob 8. uri zjutraj odprl 16 novih trgovin v 12 srbskih mestih, pet "zastavic" je zapičil v Beogradu.
 
Kupcem je na voljo 1500 blagovnih znamk, od tega 350 iz domače proizvodnje živil. Samo za kategorijo sadja in zelenjave je trgovec vzpostavil sodelovanje z več kot 25 dobaviteljev iz Srbije. V naslednjem mesecu sledi naslednjih 12 otvoritev.
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top