IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Srbija: Nizozemski Barentz prevzel somborsko podjetje Soforebo

29.12.2017

Barentz, mednarodni lider v proizvodnji in distribuciji visokokvalitetnih sestavin za farmacevtsko, prehrambeno in mesno industrijo, s sedežem v nizozemskem Hoofddorpu, je kupil podjetje Soforebo iz Somborja, prenaša spletna stran SOinfo.

 
 

 
 "Ta nakup bo okrepil ponudbo funkcionalnih proteinov v Barentzu in razširil tržni delež na Balkanu. Soforebo je bil ustanovljen leta 1993 in je zelo hitro postal lider na trgu distribucije funkcionalnih proteinov na Balkanu," so objavili na uradni strani nizozemskega kupca.

Geert Ingelbert, podpredsednik podjetja Barentz Food & Nutrition, je dejal, da med Soforebovo ponudbo sodijo tudi številni proizvodi in pa predvsem vloga distributerja Essentia, proizvoda živalskih proteinov, kar zagotavlja sinergijske učinke za poslovanje Barentza na Balkanu.

Poudaril je dolgotrajno partnerstvo Essentia v številnih državah in da bo ta nakup pomenil veliko okrepitev ravno na področju proteinov za živali.
 
Barentz grupa ima v svoji sestavi več deset blagovnih znamk, ponašajo pa se tudi s strateškimi partnerstvi z najpomembnejšimi svetovnimi dobavitelji.

Vir: eKapija

Nazaj
 


 
 
 
back to top