IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.08.2020 || Eurospin jutri odpira najprej v Zadru!  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |  Carrefour kartice zvestobe omogočil na aplikaciji Wallet  |  Whole Foods zagnal projekt Home Ec 365 (VIDEO)  |  FMI: "Obeta se bliskovit vzpon v kategoriji športne prehrane"  |  Swisslion ponudbo za prevzem Agroploda razglasil za uspešno  |  Bingo zelenjavo pridobiva iz lastnih rastlinjakov blizu Tuzle  |  Aleya Sky na praznik s spremenjenim delovnim časom  |  Združeno kraljestvo zaradi covid-19 tudi uradno v recesiji  |  29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Unovčenih za skoraj 50 milijonov evrov turističnih bonov  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |   ||
   

Evropa: Nielsen:"Rast LBZ po celi Evropi"

22.05.2020
LBZ - Lastne blagovne znamke (PL) nadaljujejo s pridobivanjem vedno večjega tržnega deleža po vsej Evropi, zadnji podatki Nilesena pa kažejo, da se je PL kategorija lani povečala na 14 od 19 raziskanih trgih oz. držav.

Tržni delež lastnih  blagovnih znamk je presegel 30% v vseh državah, ki jih je pokrila raziskava Nielsena. Na največjih evropskih trgih je delež PL-a celo nad 40%, v Veliki Britaniji in Nemčiji najvišji,povečal pa se je tudi v Franciji,  kjer je praktično eden od treh izdelkov, ki jih prodajo z lastno blagovno znamko. Franciji sledi Italija, kjer se je tržišni delež PL dvignil za več kot  2 točki, kar je njegov največji napredek v zgodovini spremljanja te kategorije.

Enega od največjih povečanj so zabeležili tudi na Nizozemskem, kjer ima že 37%, v Belgiji pa je tržni delež še naprej pri 44%.
 
Španija in Portugalska sta ravno tako zelo pomembna trga za PL-e oz LBZ (lastne blagovne znamke). Polovica vseh proizvodov, ki jih prodajo v Španiji so taki, v Portugaliji celo prek 43%.
 
V Centralni in Vzhodni Evropi se je njihov tržni delež zadržal nad 40%, v Avstriji nad 30%, enako na Poljskem, v Madžarski, Češki in Slovaški. Največja rast je bila dosežena na Češkem medtem ko so v Švici LBZ predstavljale dobro polovico proizvodov na policah.

Prvo mesto imajo tudi v Skandinaviji, kjer je na vrhu Norveška z deležem PL-a, ki na trgu presega 34%. Švedska ga je povečala na 33%,  Finska ostala nad 30%.

Med sredozemskimi državami imajo nad 31%  LBZ v Turčiji in Grčiji, v Turčiji celo prvič sploh nad 30%.



Nazaj
 


 
 
 
back to top