IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.09.2021 || V Pomurju zaradi neugodnih vremenskih razmer spet manj koruze  |  Le še nekaj dni do težko pričakovanega Expa v Dubaju   |  Počivalšek optimističen glede okrevanja turizma  |  Podgoršek v Budimpešti izpostavil pomen biodiverzitete  |  Za omejitev čezmejnega nakupovalnega turizma  |  Poljski Mercury Market prevzema verigo Emmezeta na Hrvaškem in v Srbiji  |  6. FMCG Retail Summit, InStore, v Zagrebu!  |  Uporaba titanovega dioksida v živilih se zmanjšuje  |  Podgoršek: "Namesto kapice na neposredna plačila uvajamo degresijo"  |  Michelinove zvezdice pomembne na poti okrevanja po koronski krizi  |  Ifo:"Razpoloženje v nemškem gospodarstvu tretji zaporedni mesec navzdol"  |  Letni Mednarodni Predsedniški forum Poslovne šole Bled IEDC  |  Trgovinski verigi Plus in Coop sta se združili v eno - Plus  |  Septembra poslabšanje gospodarskega razpoloženja  |  Pernod Ricard prevzel Whisky Exchange  |  Carrefour kupcem dostavlja iz BIO prodajaln  |  Mesna industrija Braća Pivac z delnicami Podravke  |  Dodatnih izjem od prepovedi obratovanja trgovin ob nedeljah ne bo  |   Plastične vrečke od 1. decembra plačljive (15 denarjev), enkratna plastika prepovedana  |   Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |   ||
   

Evropa: Nielsen:"Rast LBZ po celi Evropi"

22.05.2020
LBZ - Lastne blagovne znamke (PL) nadaljujejo s pridobivanjem vedno večjega tržnega deleža po vsej Evropi, zadnji podatki Nilesena pa kažejo, da se je PL kategorija lani povečala na 14 od 19 raziskanih trgih oz. držav.

Tržni delež lastnih  blagovnih znamk je presegel 30% v vseh državah, ki jih je pokrila raziskava Nielsena. Na največjih evropskih trgih je delež PL-a celo nad 40%, v Veliki Britaniji in Nemčiji najvišji,povečal pa se je tudi v Franciji,  kjer je praktično eden od treh izdelkov, ki jih prodajo z lastno blagovno znamko. Franciji sledi Italija, kjer se je tržišni delež PL dvignil za več kot  2 točki, kar je njegov največji napredek v zgodovini spremljanja te kategorije.

Enega od največjih povečanj so zabeležili tudi na Nizozemskem, kjer ima že 37%, v Belgiji pa je tržni delež še naprej pri 44%.
 
Španija in Portugalska sta ravno tako zelo pomembna trga za PL-e oz LBZ (lastne blagovne znamke). Polovica vseh proizvodov, ki jih prodajo v Španiji so taki, v Portugaliji celo prek 43%.
 
V Centralni in Vzhodni Evropi se je njihov tržni delež zadržal nad 40%, v Avstriji nad 30%, enako na Poljskem, v Madžarski, Češki in Slovaški. Največja rast je bila dosežena na Češkem medtem ko so v Švici LBZ predstavljale dobro polovico proizvodov na policah.

Prvo mesto imajo tudi v Skandinaviji, kjer je na vrhu Norveška z deležem PL-a, ki na trgu presega 34%. Švedska ga je povečala na 33%,  Finska ostala nad 30%.

Med sredozemskimi državami imajo nad 31%  LBZ v Turčiji in Grčiji, v Turčiji celo prvič sploh nad 30%.



Nazaj
 


 
 
 
back to top