IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 03.12.2020 || OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  Ljubljana je pridobila novi kulinarični center - Gastrofuzijo  |  Singapur odobril prodajo perutnine, vzgojene v laboratoriju  |  NA CPU danes o temah kot so:"Made in, brexit..."  |  Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov  |  V Istri kmalu do zaščite mesa boškarina  |  Klet Puklavec pred božičem predstavlja novo sladko penino Glam Edition  |  Ramsayjev burger v novi restavraciji stane 80 funtov  |  TZS:"Trgovina je znižala okužbe Covid-19 iz 1,9 na 1,4 %"  |  UO GZS o protikriznih ukrepih in aktivnostih GZS  |  Amazon po hitrosti zaposlovanja prehitel Walmart  |  Koronske ukrepe podaljšali do 10. januarja  |  Carrefour nadgradil standarde za piščančje meso  |  TZS:"Predsedniki uprav in generalni direktorji za takojšnje odprtje prodajaln!"  |  Sedež Unileverja po 91 letih (le še) v Londonu  |  Med današnjimi govorniki na CEO Summit Beograd 2020 tudi Mario Ančić   |  Za pomoč 515 prašičerejcem skoraj 680.000 evrov  |  Finančni ministri podprli razširitev pravil o davčni preglednosti Amazona  |   ||
   

Evropa: Nielsen:"Rast LBZ po celi Evropi"

22.05.2020
LBZ - Lastne blagovne znamke (PL) nadaljujejo s pridobivanjem vedno večjega tržnega deleža po vsej Evropi, zadnji podatki Nilesena pa kažejo, da se je PL kategorija lani povečala na 14 od 19 raziskanih trgih oz. držav.

Tržni delež lastnih  blagovnih znamk je presegel 30% v vseh državah, ki jih je pokrila raziskava Nielsena. Na največjih evropskih trgih je delež PL-a celo nad 40%, v Veliki Britaniji in Nemčiji najvišji,povečal pa se je tudi v Franciji,  kjer je praktično eden od treh izdelkov, ki jih prodajo z lastno blagovno znamko. Franciji sledi Italija, kjer se je tržišni delež PL dvignil za več kot  2 točki, kar je njegov največji napredek v zgodovini spremljanja te kategorije.

Enega od največjih povečanj so zabeležili tudi na Nizozemskem, kjer ima že 37%, v Belgiji pa je tržni delež še naprej pri 44%.
 
Španija in Portugalska sta ravno tako zelo pomembna trga za PL-e oz LBZ (lastne blagovne znamke). Polovica vseh proizvodov, ki jih prodajo v Španiji so taki, v Portugaliji celo prek 43%.
 
V Centralni in Vzhodni Evropi se je njihov tržni delež zadržal nad 40%, v Avstriji nad 30%, enako na Poljskem, v Madžarski, Češki in Slovaški. Največja rast je bila dosežena na Češkem medtem ko so v Švici LBZ predstavljale dobro polovico proizvodov na policah.

Prvo mesto imajo tudi v Skandinaviji, kjer je na vrhu Norveška z deležem PL-a, ki na trgu presega 34%. Švedska ga je povečala na 33%,  Finska ostala nad 30%.

Med sredozemskimi državami imajo nad 31%  LBZ v Turčiji in Grčiji, v Turčiji celo prvič sploh nad 30%.



Nazaj
 


 
 
 
back to top