IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 29.05.2022 || V Istro se je vrnila prireditev Od vinarja do oljkarja  |  Skupina Luka Koper v prvem četrtletju skoraj podvojila dobiček  |  InStore konferenca "SUPPLY CHAIN SUMMIT BEOGRAD" 6.junija v hotelu Hyatt Regency  |  Podjetje Rastoder praznuje 30-letnico delovanja  |  InStore Media (tudi letos) na sejmu PLMA v Amsterdamu od 31. maja do 1. junija  |  Na poti spet ogromno število Američanov  |  Med 117 državami odlični v oceni turističnega razvoja  |  Industrija brezalkoholnih pijač se sooča s pomanjkanjem reciklirane plastike  |  Macy's pozitivno presenetil s četrtletnim poslovanjem  |  Škoda v kmetijstvu v Pomurju bo po prvi oceni velika  |  Na Otoku ob rastočih cenah energije v dodatno obdavčitev naftnih velikanov  |  Pozitivne napovedi delodajalcev glede zaposlovanja v drugi polovici leta  |  Padec BDP v prvem četrtletju večji od prve ocene  |  Direktorji večjih podjetij lani z višjimi plačami  |  Konzum v letu 2021 prvi po prihodku med trgovinskimi verigami   |  Od danes gorivo po omejenih cenah zgolj za domačine  |  Po mnenju večine Hrvatov niso pripravljeni na evro  |  Pomursko gospodarstvo lani z veliko rastjo  |  18. mednarodna konferenca PRO PR v Termah Olimia v Podčetrtku  |  Nestlé kupil proizvajalca hrane Puravido  |   ||
   

VB: NielsenIQ:"Britanski potrošniki kupujejo manj mesa, da prihranijo"

13.05.2022
Britanski kupci kupujejo manj mesa, rib in perutnine, ker želijo prihraniti denar zaradi zvišanja življenjskih stroškov, kažejo novi podatki.

Tržna raziskovalna agencija NielsenIQ je objavila, da se je prodaja mesa, rib in perutnine v štirih tednih, do 23. aprila zmanjšala za 13 odstotkov v primerjavi z letom prej. V tem obdobju, ki vključuje velikonočne praznike, je bilo za 7,8 odstotkov manj  prometa kot v preteklem letu.

Naraščajoče cene povzročajo največji pritisk na dohodke gospodinjstev v Združenem kraljestvu vse od petdesetih let prejšnjega stoletja, zaupanje potrošnikov pa je skoraj na rekordno nizki ravni.

Uradni podatki so razkrili, da skoraj četrtina Britancev težko plača svoje gospodinjske račune, medtem ko so iz drugega največjega trgovca, verige supermarketov Sainsbury's dejali da so kupci pri nakupovanju pozorni na vsak peni.

Kupujejo tudi cenejšo hrano pri zasebnih znamkah, zmanjšujejo pa naročniške storitve, kot je Netflix, in umikajo garancije za popravila gospodinjskih aparatov.

Podatki NielsenIQ so pokazali tudi 15,9-odstotni padec prodaje piva, vin in žganih pijač v obdobju štirih tednov glede na predhodno leto.

Agencija za tržne raziskave sporoča, da se je skupna prodaja v supermarketih v Združenem kraljestvu v štirih tednih v primerjavi s prejšnjim letom zmanjšala za 1,8 odstotka na vrednostni osnovi, pri čemer se je povprečno število izdelkov v nakupovalni košarici le rahlo zmanjšalo – 11,2 proti 11,5...

Nazaj
 
 
 
 
back to top