IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 13.12.2019 || Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |  Skupina Lonia prevzela podravskega trgovca Sloga  |  Evropski simpozij hrane marca prihaja v Ljubljano  |  Vino iz Sremskih Karlovcev zadišalo kitajskim vlagateljem  |  Konzumove trgovine na božič in novo leto zaprte  |  Berločnik očitke NS Petrola zavrača  |  Predstavljen (električni) tovornjak Nikola TR  |  Smernice o ozemeljski veljavnosti GDPR   |  V Hiši penin Istenič svoje izdelke predstavilo 18 vinarjev   |  Wojciechowski napovedal dvig kakovosti kmetijskih izdelkov  |  ZANIMIVOST: Reynoldsov oglas za gin Aviation v oglaševanju nečesa drugega (VIDEO)  |  Ahold Delhaize investira 480 milijonov USD v verigo oskrbe   |   ||
   

Poljska: Nezadržna širitev - Dino letos odprl 138 novih trgovin

07.11.2019
Poljska veriga supermarketov Dino je v prvih devetih mesecih poslovnega leta 2019 odprla že 138 novih trgovin.
 
 
V enakem obdobju lani je Dino na poljskem ozemlju postavil 120 novih objektov, letos pa "ritem" še okrepil. Sedaj ima ta, verjetno eden izmed najhitreje rastočih trgovcev v Evropi, omrežje sestavljeno že iz 1113 prodajnih mest. Lani na začetku leta jih je bilo recimo 895.
 
Prodajni prostor je Dino Polska povečal na 430.500 kvadratnih metrov, lani je površina recimo znašala 343.300 m2. Prihodki od prodaje so se posledično v prvi polovici poslovnega leta okrepili za 30,5 %, na 800 milijonov evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top