IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18. junija  |  Citypark od danes (ponekod) podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni petkov dan odprtih vrat  |  ZANIMIVOST: V dveh münchenskih supermarketih na policah pijača s strupom  |  Italija odprla meje, Avstrija še ne  |  Na okrogli mizi STA o zdravem življenju (otrok)  |  Carrefour prevzel tajvanskega trgovca Wellcome  |  Kacin o tem, zakaj so trgovine ob nedeljah še vedno zaprte  |  Flipkart (Walmart) v Indiji ne sme prodajati hrane in pijače  |  V času "koronakrize" povečanje članstva za več kot 300  |  Morganovo olje nagrajeno z zlatom v New Yorku  |  ZANIMIVOST: Mali gurman Kobe ima 1,7 milijona sledilcev  |  Woolworths bo več kot 100.000 delavcev nagradil z delnicami  |  Lidl pred vstopom v Severno Makedonijo  |  Več kot 1000 zaposlenih X5 Grupe zbolelo zaradi koronavirusa  |  Štartaj Slovenija z veliko stojnico v 13 trgovinah Interspar  |  Avstrija jutri vendarle odpira meje, tudi s Slovenijo  |  Banka BKS lastnica štirih nakupovalnih centrov Tuša  |  Zadružniki odstavili dolgoletnega predsednika Petra Vriska  |   ||
   

Srbija: Next predstavil aplikacijo za starše in otroke (VIDEO)

27.08.2019
Srbska blagovna znamka sokov Next, ki sodi pod okrilje skupine Coca-Cola, je v sodelovanju s srbskima agencijama Drive in McCann Beograd pripravila inovativno oglaševalsko akcijo za aplikacijo "NeXtvarna Bući Bući avantura".


Aplikacijo, ki so jo razvili za blagovno znamko sokov neXt, otroci uporabljajo skupaj z interaktivno knjigo, zasnovano na tehnologiji obogatene resničnosti. "Knjiga pripoveduje o bratu in sestri, ki želita odrasti, pri tem pa morata rešiti številne naloge. Pri tem jima pomagajo otroci. Obogatena resničnost ima tu ključno vlogo, saj z njeno pomočjo knjiga 'oživi', naloge pa postanejo interaktivne igre, ki jih otroci rešujejo skupaj s svojimi starši," pravi Nemanja Ostojić iz agencije Drive.

Po njihovih trditvah gre za prvo tovrstno aplikacijo v Srbiji, ki bo omogočila staršem in otrokom, da skupaj preživijo več kakovostnega časa. Poleg tega bo otrokom  pomagala pri socializaciji in gradnji medsebojnih odnosov.



Nazaj
 


 
 
 
back to top