IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.09.2017 || Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"  |  Zelena luč za Ceto   |  Nova sezona projekta Štartaj Slovenija  |   3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se po "first minute" ceni!  |   V Veliki Gorici odprli trgovino Bipa št.94  |  Gefco s poudarkom na nadaljnjem razvoju v regiji Adriatic  |  Obeta se rast lastnih blagovnih znamk   |  Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom  |  Napredek pri povečanju trgovanja s Kitajsko  |  Mlinotest kuhal polento velikanko in odprl vrata obiskovalcem  |  Philip Morris International prehaja na brezdimne izdelke  |  Gorenje na "Expo Niš 2017"  |  Padel svetovni rekord v hitrostnem požiranju rezancev  |  Židan: "Kmetijstvo čakajo težave"  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Spar predstavil novo linijo "superfood" napitkov  |  Hy-Vee v čistko pri lastnih blagovnih znamkah  |  Lidl odprl svojo 50. trgovino v Sloveniji  |  Odprt novi Tommy v Vrgovcu  |  Nov regionalni direktor podjetja Mars   |   ||
   

Švica: Nestle v prvem kvartalu zabeležil minimalno rast prodaje

20.04.2017
Švicarski živilski koncern Nestle je v prvem trimesečju ustvaril za 21 milijard švicarskih frankov (19,6 milijarde evrov) prodaje.
 
To je 0,4 odstotka več kot v predhodnem trimesečju, s tem pa je nekoliko razočaral analitike, ki so lahko bolj zadovoljni z organsko rastjo družbe, poroča STA.
 
Analitiki so pričakovali prihodke v višini 21,3 milijarde frankov. Tako imenovani organski prihodki, ki jih v družbi obravnavajo kot bolj zanesljivega pokazatelja rasti ter vključujejo učinke spremembe valute in spremembe v strukturi skupine, so se zvišali za 2,3 odstotka, kar je 0,2 odstotne točke več od pričakovanj analitikov.
 
Prihodki od prodaje v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Severni Afriki so zrasli za 1,7 odstotka, kar je več od pričakovanja analitikov (0,5 %). V Aziji in Oceaniji ter podsaharski Afriki je promet zrasel za 4,5 odstotka, kar je prav tako več od pričakovanj stroke (2,5 %).
 
Vseeno pa vodilne v koncernu skrbi dejstvo, da je Nestlé v minulem trimesečju zabeležil najmanjšo rast prodaje v tem tisočletju, kar gre predvsem na račun pozne velike noči in posledično slabše prodaje čokolade.


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top