IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 25.11.2017 || Nova 60. številka revije InStore že na pošti  |  90 odstotkov potrošnikov slovensko hrano ocenjuje kot kakovostno  |  Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica  |  Spar se vrača v Grčijo  |  Veliki sempler "Lahkonočnicam" A1 Slovenija in Grey Ljubljana  |  Parlament potrdil zaprtje trgovin ob nedeljah  |  Podjetje Paradajz pred širitvijo  |  Amazonovi delavci so si za stavko izbrali črni petek  |  Jana kolagen beauty izbrana za inovacijo leta 2017  |   Mercator dobaviteljem predstavil strategijo nadaljnjega sodelovanja  |  Ob zaključku 4. FMCG Summit-a: "Čaka nas čas inovacij in digitalizacije"  |  Hofer se počasi približuje Engrotušu  |  Pozeba povzročila skoraj 47 milijonov evrov škode  |  Zaključena četrta FMCG konferenca revije InStore v Beogradu  |  Prilepska pivovarna z dobičkom  |  Za nagrade Sempler se poteguje 40 finalistov  |  Migros z naložbo v hladilne omarice   |  Ponosni na 60 let Mlekarne Planika (FOTOREPORTAŽA)   |  Pričenja se nova izvedba tekmovanja Effie Slovenija 2018  |  Lidl del prodaje od linije Deluxe namenja za URI Soča (VIDEO)  |   ||
   

Švica: Nestle v prvem kvartalu zabeležil minimalno rast prodaje

20.04.2017
Švicarski živilski koncern Nestle je v prvem trimesečju ustvaril za 21 milijard švicarskih frankov (19,6 milijarde evrov) prodaje.
 
To je 0,4 odstotka več kot v predhodnem trimesečju, s tem pa je nekoliko razočaral analitike, ki so lahko bolj zadovoljni z organsko rastjo družbe, poroča STA.
 
Analitiki so pričakovali prihodke v višini 21,3 milijarde frankov. Tako imenovani organski prihodki, ki jih v družbi obravnavajo kot bolj zanesljivega pokazatelja rasti ter vključujejo učinke spremembe valute in spremembe v strukturi skupine, so se zvišali za 2,3 odstotka, kar je 0,2 odstotne točke več od pričakovanj analitikov.
 
Prihodki od prodaje v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Severni Afriki so zrasli za 1,7 odstotka, kar je več od pričakovanja analitikov (0,5 %). V Aziji in Oceaniji ter podsaharski Afriki je promet zrasel za 4,5 odstotka, kar je prav tako več od pričakovanj stroke (2,5 %).
 
Vseeno pa vodilne v koncernu skrbi dejstvo, da je Nestlé v minulem trimesečju zabeležil najmanjšo rast prodaje v tem tisočletju, kar gre predvsem na račun pozne velike noči in posledično slabše prodaje čokolade.


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top