IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

Švica: Nestle v prvem kvartalu zabeležil minimalno rast prodaje

20.04.2017
Švicarski živilski koncern Nestle je v prvem trimesečju ustvaril za 21 milijard švicarskih frankov (19,6 milijarde evrov) prodaje.
 
To je 0,4 odstotka več kot v predhodnem trimesečju, s tem pa je nekoliko razočaral analitike, ki so lahko bolj zadovoljni z organsko rastjo družbe, poroča STA.
 
Analitiki so pričakovali prihodke v višini 21,3 milijarde frankov. Tako imenovani organski prihodki, ki jih v družbi obravnavajo kot bolj zanesljivega pokazatelja rasti ter vključujejo učinke spremembe valute in spremembe v strukturi skupine, so se zvišali za 2,3 odstotka, kar je 0,2 odstotne točke več od pričakovanj analitikov.
 
Prihodki od prodaje v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Severni Afriki so zrasli za 1,7 odstotka, kar je več od pričakovanja analitikov (0,5 %). V Aziji in Oceaniji ter podsaharski Afriki je promet zrasel za 4,5 odstotka, kar je prav tako več od pričakovanj stroke (2,5 %).
 
Vseeno pa vodilne v koncernu skrbi dejstvo, da je Nestlé v minulem trimesečju zabeležil najmanjšo rast prodaje v tem tisočletju, kar gre predvsem na račun pozne velike noči in posledično slabše prodaje čokolade.


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top