IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 22.06.2017 || Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |  Prvi na prodaj deli koncerna, ki niso del osnovnega poslovanja  |  HPS Investment Partners ponudil največ za Merkurjeve nepremičnine   |  Bliža se prvi "The Slovenia Food truck festival"  |  Jutri Tušev tek barv v Ljubljani  |  AB InBev prodaja dve nemški blagovni znamki piva  |  Hofer odprl že petnajsto trgovino v letošnjem letu  |  Žitu letos zvezdice Superior Taste Awards za 4 izdelke, Podravki za kar 14  |  Smrekar: "Namazi Argeta kmalu v Turčiji"  |  Clooney in partnerji tekilo Diageu prodali za milijardo dolarjev  |  Za Hoferjem že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal  |  Dogovor o vzpostavitvi mehanizma na področju varstva potrošnikov  |   Država ne bo kupovala (Sberbankovih) delnic Mercatorja  |  Projekt Akademije Mercatorja in ZZS:" Radi imamo domače" se danes zaključuje  |  Auchan prevzema lokalnega trgovca Karavan  |   Novi DIS v Inđiji  |  V Mariboru simpozij o pridelovanju zelenjave in krompirja  |  Hoferjev sladoled ponuja možnost dopusta v Firencah  |  Odprt prvi Super Konzum v Supetru na Braču  |   ||
   

Švica: Nestle v prvem kvartalu zabeležil minimalno rast prodaje

20.04.2017
Švicarski živilski koncern Nestle je v prvem trimesečju ustvaril za 21 milijard švicarskih frankov (19,6 milijarde evrov) prodaje.
 
To je 0,4 odstotka več kot v predhodnem trimesečju, s tem pa je nekoliko razočaral analitike, ki so lahko bolj zadovoljni z organsko rastjo družbe, poroča STA.
 
Analitiki so pričakovali prihodke v višini 21,3 milijarde frankov. Tako imenovani organski prihodki, ki jih v družbi obravnavajo kot bolj zanesljivega pokazatelja rasti ter vključujejo učinke spremembe valute in spremembe v strukturi skupine, so se zvišali za 2,3 odstotka, kar je 0,2 odstotne točke več od pričakovanj analitikov.
 
Prihodki od prodaje v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Severni Afriki so zrasli za 1,7 odstotka, kar je več od pričakovanja analitikov (0,5 %). V Aziji in Oceaniji ter podsaharski Afriki je promet zrasel za 4,5 odstotka, kar je prav tako več od pričakovanj stroke (2,5 %).
 
Vseeno pa vodilne v koncernu skrbi dejstvo, da je Nestlé v minulem trimesečju zabeležil najmanjšo rast prodaje v tem tisočletju, kar gre predvsem na račun pozne velike noči in posledično slabše prodaje čokolade.


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top