IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 18.01.2018 || Mercator s skakalci spodbuja zdrav slog življenja (VIDEO)  |  Obrat Mipa v Kromberku (dokončno) kupuje Pivka Perutninarstvo  |  Sodišče priznalo za 4,1 milijarde evrov terjatev do Agrokorja  |  Prodaja avokada se utegne letos podvojiti  |  Trgovec Iceland do leta 2023 brez plastičnih pakiranj  |  Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |   ||
   

Švica: Nestle v prvem kvartalu zabeležil minimalno rast prodaje

20.04.2017
Švicarski živilski koncern Nestle je v prvem trimesečju ustvaril za 21 milijard švicarskih frankov (19,6 milijarde evrov) prodaje.
 
To je 0,4 odstotka več kot v predhodnem trimesečju, s tem pa je nekoliko razočaral analitike, ki so lahko bolj zadovoljni z organsko rastjo družbe, poroča STA.
 
Analitiki so pričakovali prihodke v višini 21,3 milijarde frankov. Tako imenovani organski prihodki, ki jih v družbi obravnavajo kot bolj zanesljivega pokazatelja rasti ter vključujejo učinke spremembe valute in spremembe v strukturi skupine, so se zvišali za 2,3 odstotka, kar je 0,2 odstotne točke več od pričakovanj analitikov.
 
Prihodki od prodaje v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Severni Afriki so zrasli za 1,7 odstotka, kar je več od pričakovanja analitikov (0,5 %). V Aziji in Oceaniji ter podsaharski Afriki je promet zrasel za 4,5 odstotka, kar je prav tako več od pričakovanj stroke (2,5 %).
 
Vseeno pa vodilne v koncernu skrbi dejstvo, da je Nestlé v minulem trimesečju zabeležil najmanjšo rast prodaje v tem tisočletju, kar gre predvsem na račun pozne velike noči in posledično slabše prodaje čokolade.


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top