IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF poteka prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Kmetijski ministri EU podprli razvoj vzdržnega evropskega prehranskega sistema  |  Prilagojen delovni čas večine trgovcev zaradi policijske ure   |  Asda odprla prvo trajnostno trgovino  |  Bogatajeva knjiga o prehrani v Valvasorjevem času v izbrani družbi  |  Od danes zaprti gostinski lokali tudi v Goriški in Primorsko-notranjski  |  Auchan na Portugalskem predstavil blagovno znamko vina  |  Več kot 700 tržnikov iz 150+podjetij z rezervacijami za FMCG Brand Forum ONLINE 29. oktobra 2020:  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |   ||
   

Švica: Nestlé za 4,3 milijarde evrov prodaja znamke ustekleničene vode v Severni Ameriki

16.10.2020
Švicarski koncern Nestlé je še naprej intenzivno udeležen v prevzeme in prodajo nebistvenih dejavnosti. Tako je sedaj očitno tik pred realizacijo prodaja blagovnih znamk ustekleničene vode v Severni Ameriki, kar vključuje tudi najbolj znan izdelek, vodo Pure Life.
 

 
 
Sodeč po navedbah virov, blizu švicarskega koncerna, naj bi najmočnejši živilski koncern na svetu postopoma zapuščal kategorijo ustekleničene vode, ki jim prinaša manjši dobiček od pričakovanega. Nestlé namerava prodati znamke Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills in Arrowhead, s čimer bi lahko zbrali do 5 milijard dolarjev (4,27 milijarde evrov).
 
Izvršni direktor Nestléja, Mark Schneider, ki je od svojega prihoda 2017 prodal že okoli 50 proizvajalcev (znamk), želi pod nadzorstvom koncerna zadržati le premijske blagovne znamke vode, kot sta Perrier in San Pellegrino.
 
Prodaja nekaterih znamk vode se je napovedovala že junija, ko je Schneider namignil, da bodo poslovanje kategorije temeljito pregledali in da se nameravajo v bodoče osredotočiti le na tiste, ki delajo "plus", kot na primer Acqua Panna. Snubci za odkup zgoraj navedenih znamk so sklad Apollo, nizozemska družba za polnjenje brezalkoholnih pijač Refresco in proizvajalca Primo Water ter Niagara Bottling.
 
Prvi krog ponudb se zaključi s koncem tega meseca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top