IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.01.2020 || Hofer s projektom Nasmeškotki zbral rekordnih 19.617 evrov   |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (video)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |  Kmalu pobuda za označevanje točnega porekla medu v EU  |   ||
   

ZDA: Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda

13.12.2019
Švicarski koncern Nestlé se je dogovoril za prodajo svojih blagovnih znamk sladoleda v ZDA, ki bodo do nadaljnjega pod nadzorstvom podjetja Froneri. Posel vreden 4 milijarde dolarjev (3,57 milijarde evrov) vključuje tudi svetovno znano blagovno znamko Häagen-Dazs.
 
 
Družba Froneri je nastala potem, ko je Nestlé svoje poslovanje kategorije sladoleda v Evropi iz 20 držav združil s podjetjem R&R, oddelkom francoske zasebne kapitalske družbe PAI Partners. Z operacijami v regijah, kot sta Latinska Amerika in Azija, gre za enega izmed večjih svetovnih proizvajalcev sladoleda, ki na leto ustvari okoli 2,6 milijarde evrov prometa.
 
Prevzem, o katerem so tuji mediji prvič poročali to sredo, bo Froneriju prihodke od prodaje povečal še za dodatnih 1,61 milijarde evrov letno. "Verjamemo, da bo uspešen poslovni model družbe Froneri deloval tudi v ZDA," je povedal izvršni direktor Nestléja, Mark Schneider.
 
Posel bo zaključen v prvem četrtletju prihodnjega koledarskega leta, ko bodo prevzem odobrili nadzorni organi. Prodane blagovne znamke sladoleda Häagen-Dazs, Dreyer's, Outshine, Skinny Cow, Edy's in Drumstick bo Nestlé še zmerja nadziral na občočju Kanade, Latinske Amerike ter Azije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top