IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

ZDA: Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda

13.12.2019
Švicarski koncern Nestlé se je dogovoril za prodajo svojih blagovnih znamk sladoleda v ZDA, ki bodo do nadaljnjega pod nadzorstvom podjetja Froneri. Posel vreden 4 milijarde dolarjev (3,57 milijarde evrov) vključuje tudi svetovno znano blagovno znamko Häagen-Dazs.
 
 
Družba Froneri je nastala potem, ko je Nestlé svoje poslovanje kategorije sladoleda v Evropi iz 20 držav združil s podjetjem R&R, oddelkom francoske zasebne kapitalske družbe PAI Partners. Z operacijami v regijah, kot sta Latinska Amerika in Azija, gre za enega izmed večjih svetovnih proizvajalcev sladoleda, ki na leto ustvari okoli 2,6 milijarde evrov prometa.
 
Prevzem, o katerem so tuji mediji prvič poročali to sredo, bo Froneriju prihodke od prodaje povečal še za dodatnih 1,61 milijarde evrov letno. "Verjamemo, da bo uspešen poslovni model družbe Froneri deloval tudi v ZDA," je povedal izvršni direktor Nestléja, Mark Schneider.
 
Posel bo zaključen v prvem četrtletju prihodnjega koledarskega leta, ko bodo prevzem odobrili nadzorni organi. Prodane blagovne znamke sladoleda Häagen-Dazs, Dreyer's, Outshine, Skinny Cow, Edy's in Drumstick bo Nestlé še zmerja nadziral na občočju Kanade, Latinske Amerike ter Azije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top