IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.05.2018 || Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Švica: Nestlé za 2 milijardi evrov kupuje Atrium Innovations

07.12.2017
Nestlé je napovedal odkup kanadskega proizvajalca vitaminskih izdelkov Atrium Innovations, kar bo švicarskega velikana stalo 2,3 milijarde dolarjev (1.95 milijarde evrov).
 
 
S tem se želi eden izmed največjih živilskih koncerno v na svetu razširiti na področje zdravju namenjenih živil in hkrati nevtralizirati poslovne rezultate. Nestlé, sicer največji proizvajalec pakirane hrane na svetu, je napovedal, da bo prevzel proizvajalca probiotičnih izdelkov in dodatkov k hrani.
 
Atrium Innovations je doslej sodil v skupino vlagateljev pod skladom Permira Funds.. Približno 80 odstotkov prihodkov od prodaje Atrium zasluži v ZDA, kar pomeni, da obstaja precej manevrskega prostora za predstavitev izdelkov drugod po svetu.
 
Odkup Atriuma, ki se bo letos lahko pohvalil s 700 milijoni dolarjev prihodkov, se bo Nestléju takoj poznalo na zaslužku, sicer pa je poteza logično nadaljevanje strategije novega izvršnega direktorja v švicarskem koncernu, Marka Schneiderja, ki kot glavni cilj skrb za zdravje strank.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top