IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Gorivo opolnoči cenejše  |  Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |   ||
   

Švica: Nestlé za 2 milijardi evrov kupuje Atrium Innovations

07.12.2017
Nestlé je napovedal odkup kanadskega proizvajalca vitaminskih izdelkov Atrium Innovations, kar bo švicarskega velikana stalo 2,3 milijarde dolarjev (1.95 milijarde evrov).
 
 
S tem se želi eden izmed največjih živilskih koncerno v na svetu razširiti na področje zdravju namenjenih živil in hkrati nevtralizirati poslovne rezultate. Nestlé, sicer največji proizvajalec pakirane hrane na svetu, je napovedal, da bo prevzel proizvajalca probiotičnih izdelkov in dodatkov k hrani.
 
Atrium Innovations je doslej sodil v skupino vlagateljev pod skladom Permira Funds.. Približno 80 odstotkov prihodkov od prodaje Atrium zasluži v ZDA, kar pomeni, da obstaja precej manevrskega prostora za predstavitev izdelkov drugod po svetu.
 
Odkup Atriuma, ki se bo letos lahko pohvalil s 700 milijoni dolarjev prihodkov, se bo Nestléju takoj poznalo na zaslužku, sicer pa je poteza logično nadaljevanje strategije novega izvršnega direktorja v švicarskem koncernu, Marka Schneiderja, ki kot glavni cilj skrb za zdravje strank.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top