IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 16.07.2018 || Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |  Celeia predstavila nova probiotična jogurta  |   Spar vsem zaposlenim (ponovno) omogoča spremljanje nogometne tekme  |  Kaufland podpira lokalne proizvajalce  |  Koch: "Skupina Metro ne namerava prodati hipermarketov Real"  |  Zmagovalec "Laško izziva" je Željko Joksimović  |  V Kromberku bo Pivka odprla prodajalno   |  Loka Kava praznuje 130 let slike Kofetarica  |  Kaufland (zaradi nogometa) v nedeljo zapira že ob 14.uri  |  Konzum čez vikend vsem kupcem z navijaškimi rekviziti daje 11% popusta (VIDEO)  |  Carlsberg odpira novo pivovarno  |  Vrata (zastonj) odpira 54. festival Pivo in cvetje Laško   |  Prvi festival slovenskih sirov 2.oktobra  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Nazarje  |   ||
   

Švica: Nestlé za 2 milijardi evrov kupuje Atrium Innovations

07.12.2017
Nestlé je napovedal odkup kanadskega proizvajalca vitaminskih izdelkov Atrium Innovations, kar bo švicarskega velikana stalo 2,3 milijarde dolarjev (1.95 milijarde evrov).
 
 
S tem se želi eden izmed največjih živilskih koncerno v na svetu razširiti na področje zdravju namenjenih živil in hkrati nevtralizirati poslovne rezultate. Nestlé, sicer največji proizvajalec pakirane hrane na svetu, je napovedal, da bo prevzel proizvajalca probiotičnih izdelkov in dodatkov k hrani.
 
Atrium Innovations je doslej sodil v skupino vlagateljev pod skladom Permira Funds.. Približno 80 odstotkov prihodkov od prodaje Atrium zasluži v ZDA, kar pomeni, da obstaja precej manevrskega prostora za predstavitev izdelkov drugod po svetu.
 
Odkup Atriuma, ki se bo letos lahko pohvalil s 700 milijoni dolarjev prihodkov, se bo Nestléju takoj poznalo na zaslužku, sicer pa je poteza logično nadaljevanje strategije novega izvršnega direktorja v švicarskem koncernu, Marka Schneiderja, ki kot glavni cilj skrb za zdravje strank.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top