IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |  DDV za meso, sadje, zelenjavo in plenice se bi lahko znižal na 13 %  |   ||
   

Švica: Nestlé za 2 milijardi evrov kupuje Atrium Innovations

07.12.2017
Nestlé je napovedal odkup kanadskega proizvajalca vitaminskih izdelkov Atrium Innovations, kar bo švicarskega velikana stalo 2,3 milijarde dolarjev (1.95 milijarde evrov).
 
 
S tem se želi eden izmed največjih živilskih koncerno v na svetu razširiti na področje zdravju namenjenih živil in hkrati nevtralizirati poslovne rezultate. Nestlé, sicer največji proizvajalec pakirane hrane na svetu, je napovedal, da bo prevzel proizvajalca probiotičnih izdelkov in dodatkov k hrani.
 
Atrium Innovations je doslej sodil v skupino vlagateljev pod skladom Permira Funds.. Približno 80 odstotkov prihodkov od prodaje Atrium zasluži v ZDA, kar pomeni, da obstaja precej manevrskega prostora za predstavitev izdelkov drugod po svetu.
 
Odkup Atriuma, ki se bo letos lahko pohvalil s 700 milijoni dolarjev prihodkov, se bo Nestléju takoj poznalo na zaslužku, sicer pa je poteza logično nadaljevanje strategije novega izvršnega direktorja v švicarskem koncernu, Marka Schneiderja, ki kot glavni cilj skrb za zdravje strank.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top