IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 06.12.2022 || Zaradi sankcij Zahoda v legalizacijo kriptovalut  |  Ameriške tovarne oktobra z rastjo naročil  |  V devetih mesecih zbrali 7,2 milijona ton odpadkov  |  Otroški kirurgiji UKC Maribor so v Sparu priskrbeli nove pižame   |  Polovica prebivalcev bo za praznične nakupe namenila manj kot 100 evrov  |  Mlinotest z mojstri peke širi dobrodelnost  |  Glovo je zagnal program Glovo Local za pomoč malim podjetjem v času gospodarske krize  |  Na tržnicah je prepovedano prodajati cigarete  |  Obeta se novo podaljšanje dovoljenja za prodajo glifosata   |  Raziskava:"E-commerce Report 2022"  |  Sejem 14. Informativa bo 20.in 21.januarja 2023  |  Inflacija prvič po več kot enem letu nižja  |  Rusija požela skoraj 6 milijonov ton ukrajinske pšenice  |  Eurospin:" Radi delamo, radi živimo" (VIDEO)  |  Zbornica industrije sejmov in srečanj z iskanjem rešitev  |  Citypark obiskal znameniti Coca-Cola tovornjak  |  Doppelleu Boxer AG izdeluje nadomestek za meso iz stranskih proizvodov piva  |  Pod Unescovo zaščito odslej tudi bageta  |  Dnevnik:"Diskontni trgovci dobivajo tekmo"  |  Spletne strani ali aplikacije javnih ustanov uporablja skoraj tri četrtine prebivalcev  |   ||
   

Svet: Nestlé uspešen v prvih devetih mesecih 2021

05.11.2021
Iz švicarskega prehrambenega giganta Nestléja so konec oktobra poročali o 7,6-odstotnem povečanju organske rasti v prvih devetih mesecih letošnjega leta.  

Od tega je bilo 6,0-odstotno povečanje posledica realne rasti, 1,6-odstotno pa kot posledica višjih cen. Prihodki v maloprodaji so zrasli za 6,6 %, , še bolj pa spletna prodaja, ki s 17,2% rastjo predstavlja že 14,1 % celotne prodaje skupine.

Glede na naraščajočo inflacijo stroškov blaga (4 % za leto 2021) podjetje v štirih četrtletjih povečuje obseg cenovnih ukrepov in v tretjem četrtletju so se cene zvišale že za 2,1 %. V devetih mesecih so cene dosegle 1,6% višjo raven, ki je podjetje ni videlo zadnjih šest let.
 
Cenovni ukrepi v Evropi zaostajajo za tistimi v številnih drugih regijah zaradi narave pogodbenih razmerij, kjer je manj prožnosti za hitro prilagajanje cen. Vendar pa se na svetovni ravni načrtuje, da se bodo letos in v letu 2022 cene še naprej zviševale, glede na pričakovanja višje vhodne inflacije. Zlasti stroški energije in poši
ljanja sta dve zaskrbljujoči področji. 
 
V Nestléju sicer ne verjamejo, da bi višje cene vplivale na zmanjšan obseg količinske prodaje, vendar je slika zapletena zaradi umirjanja povpraševanja.


Nazaj
 
 
 
 
back to top