IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |  ZANIMIVOST: Barry Callebaut bo tiskal čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Slovenska podjetja na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu (FOTOREPORTAŽA)  |  Red Bull rekordno po prihodkih, količinski prodaji in dobičku iz poslovanja  |  Dia z novim izvršnim direktorjem za matični (in brazilski) trg  |  EKSKLUZIVNO: Konzumova Džakula in Peras na EuroShopu 2020 o pomenu mobilnih naprav  |  Vanja Halilović na položaj vodje trženja podjetja Kutjevo  |  Zagrebška borza izključila delnice sedmih podjetij bivšega Agrokorja  |  London po brexitu ne bo sprejemal pravil EU   |  Pregled proizvodnje mleka in mlečnih izdelkov v letu 2019  |  Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  |  Orbico začel s projektom Orbico Adriatic Wines   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen predvsem na račun prodaje oddelka kozmetike

14.02.2020
Švicarski prehranski velikan Nestle je lani ustvaril 12,6 milijarde švicarskih frankov (11,8 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 24,4 odstotka več kot v letu prej. Z rezultatom je koncern presegel pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
 
Nestlé je oddelek za nego kože za 10,2 milijarde frankov prodal vlagateljem in Švedske, Kanade in ZAE, s čimer se želi še nekoliko bolj osredotočiti na izdelke, ki jim prinašajo dobiček, to pa so zaenkrat divizije hrane in pijače. Prihodki podjetja so narasli za 1,2 odstotka na 92,6 milijarde frankov, če izključimo vpliv menjalnih tečajev in prodajo podružnic, so se povečali za 3,5 %, kar je največ po petih letih.
 
Rast sta pospeševali tudi uspešni diviziji izdelkov za hišne ljubljenčke in kavo Starbucks, za katero je Nestlé od lani pooblaščen, da jo prodaja v trgovinskih verigah. Švicarski koncern je bil uspešen tudi s prodajo vegetarijanske in veganske hrane, ki jim je lani prinesla 200 milijonov frankov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top