IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 09.08.2020 || Proizvodnja brezalkoholnega piva v zadnjih 10 letih skoraj podvojena  |   ZANIMIVOST: Predrag Drobnjak prideluje (posebno) žganje - "konjak iz hrušk"  |  OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen predvsem na račun prodaje oddelka kozmetike

14.02.2020
Švicarski prehranski velikan Nestle je lani ustvaril 12,6 milijarde švicarskih frankov (11,8 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 24,4 odstotka več kot v letu prej. Z rezultatom je koncern presegel pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
 
Nestlé je oddelek za nego kože za 10,2 milijarde frankov prodal vlagateljem in Švedske, Kanade in ZAE, s čimer se želi še nekoliko bolj osredotočiti na izdelke, ki jim prinašajo dobiček, to pa so zaenkrat divizije hrane in pijače. Prihodki podjetja so narasli za 1,2 odstotka na 92,6 milijarde frankov, če izključimo vpliv menjalnih tečajev in prodajo podružnic, so se povečali za 3,5 %, kar je največ po petih letih.
 
Rast sta pospeševali tudi uspešni diviziji izdelkov za hišne ljubljenčke in kavo Starbucks, za katero je Nestlé od lani pooblaščen, da jo prodaja v trgovinskih verigah. Švicarski koncern je bil uspešen tudi s prodajo vegetarijanske in veganske hrane, ki jim je lani prinesla 200 milijonov frankov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top