IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen na račun kave in hrane za domače živali

28.07.2019
Za odlične poslovne rezultate švicarskega koncerna Nestlé ima največje zasluge dobra prodaja v vseh treh delih Amerike, k temu pa je dodobra pripomogel še okrepljen promet v kategoriji hrane za domače živali ter seveda lansiranje izdelkov pod partnersko blagovno znamko Starbucks.
 
 
V zadnjih šestih mesecih se je promet Nestléja povečal za 3,5 odstotka na 45.5 milijarde švicarskih frankov (41.2 milijarde evrov). Dobiček iz poslovanja je narasel za 10,1 odstotka na 7.8 milijarde frankov (7 milijard evrov), zahvaljujoč višjim cenam in povečani učinkovitosti.
 
Najbolj se je promet povečal v ZDA in Braziliji, k rasti so prispevale čisto vse kategorije, izpostaviti pa velja blagovno znamko Purina (hrana za domače živali), kategorijo kave ter kategorijo hrane za dojenčke. Kategorijo kave je, poleg obstoječih Nespressa in Nescaféja, močno spodbudil začetek prodaje izdelkov Starbucks (na 14 trgih), s katerim se je švicarski koncern k partnerstvu zavezal letos.
 
Odlične rezultate beležita tudi blagovni znamki čokoladic KitKat in vegetarijanskih izdelkov Garden Gourmet. Nestlé je na dobri poti, da doseže zastavljene cilje za poslovno leto 2020, je dejal izvršni direktor Mark Schneider. V drugi polovici leta bo podjetje zaključilo prodajo 9.2 milijarde evrov vredne divizije izdelkov za nego kože, pripravlja pa se tudi prodaja blagovne znamke Herta Foods (hot dogi).
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top