IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.10.2019 || 21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Včeraj prva nedelja z zaprtimi trgovinami  |  Podeželje se je predstavilo v Kopru  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda Hrvaške  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda  |  Nestle v devetih mesecih povečal prihodke za 2,9 odstotka  |  Subvencije za hribovske kmetije v dveh delih  |  X5 Retail v tretjem četrtletju izdatno povečal prodajo  |  Jutri v Srednji vasi delavnica o kakovosti mlečnih izdelkov  |  Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem  |  Prva srbska "Banka rakije"  |  Luka Koper izgublja s Trstom in Reko  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Čebelarjem po slabi letini poziv k oddaji vloge za finančno pomoč  |  Poteka najslajši ljubljanski festival čokolade  |  26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža McCann  |  Za izdelavo Nutella piškotov 150 zaposlenih  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen na račun kave in hrane za domače živali

28.07.2019
Za odlične poslovne rezultate švicarskega koncerna Nestlé ima največje zasluge dobra prodaja v vseh treh delih Amerike, k temu pa je dodobra pripomogel še okrepljen promet v kategoriji hrane za domače živali ter seveda lansiranje izdelkov pod partnersko blagovno znamko Starbucks.
 
 
V zadnjih šestih mesecih se je promet Nestléja povečal za 3,5 odstotka na 45.5 milijarde švicarskih frankov (41.2 milijarde evrov). Dobiček iz poslovanja je narasel za 10,1 odstotka na 7.8 milijarde frankov (7 milijard evrov), zahvaljujoč višjim cenam in povečani učinkovitosti.
 
Najbolj se je promet povečal v ZDA in Braziliji, k rasti so prispevale čisto vse kategorije, izpostaviti pa velja blagovno znamko Purina (hrana za domače živali), kategorijo kave ter kategorijo hrane za dojenčke. Kategorijo kave je, poleg obstoječih Nespressa in Nescaféja, močno spodbudil začetek prodaje izdelkov Starbucks (na 14 trgih), s katerim se je švicarski koncern k partnerstvu zavezal letos.
 
Odlične rezultate beležita tudi blagovni znamki čokoladic KitKat in vegetarijanskih izdelkov Garden Gourmet. Nestlé je na dobri poti, da doseže zastavljene cilje za poslovno leto 2020, je dejal izvršni direktor Mark Schneider. V drugi polovici leta bo podjetje zaključilo prodajo 9.2 milijarde evrov vredne divizije izdelkov za nego kože, pripravlja pa se tudi prodaja blagovne znamke Herta Foods (hot dogi).
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top