IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Švica: Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem

17.06.2019
Velikan Nestlé ostaja usmerjen v kategorijo posladkov, navkljub izključitvi ameriškega poslovanja čokolade, ki se je zgodil med pregledom njihovega celotnega portfelja. To je izjavil njihov izvršni direktor Mark Schneider.

 
"Naša široka ponudba nas dela močne in ne bo se spremenilo ravno vse. Da bi bili uspešni se morate usmeriti v področja in vložiti napore," je dejal ter poudaril, da so voda, hrana za dojenčke in hrana za živali glavni pospeševalci rasti podjetja. 

"Sladkarije niso več na 1.mestu med pospeševalci rasti, a mi tudi te želimo izkoristiti,"je dejal Schneider.

Po njegovih besedah se mora Nestlé prilagajati potrošnikom katerih navade so se drastično spremenile v zadnjih letih.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top