IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 30.07.2021 || ESI julija glede na junij upadel za 1,8 točke na 106,3 točke  |  Odkupa cena paradižnika (pre)nizka   |  Gospodarsko razpoloženje v območju z evrom najboljše dosle  |  Nova Poli kids linija iz Perutnine Ptuj   |  Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča  |   Odprli prenovljena Maxi supermarketa v Valjevu  |  Fortenova v pretvorbo terjatve do Mercatorja v njegov kapital  |  Prvi Zendolino (končno) v Skopju  |  Facebook v četrtletju podvojil dobiček  |  Anheuser-Busch InBev s podvojenim dobičkom  |  Na letošnji Sladki Istri le slovenski ponudniki  |  V BAT-u napovedujejo prehod od tobaka h konoplji  |  Diageo v minulem poslovnem letu okrepil prodajo pijač  |  Nestle v polletju z rahlo višjimi prihodki in dobičkom  |  Znatna rast prihodkov in dobičkonosnosti Atlantic Grupe   |  Danes je dan ekološkega dolga  |  Poznavalci letošnje odpadanje oljk pripisali vremenskim razmeram  |  Bidnova vlada krepi program "kupuj ameriško"  |  Podgoršek in Harej na "pred-vrhu" ZN o prehranskih sistemih  |  Spar obdaril 100 otrok s šolskimi potrebščinami  |   ||
   

BiH: Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH

21.11.2019
Člani upravne ekipe Nestléja so prvič v Bosni in Hercegovini govorili o konkretnih načrtih in številkah velikega podjetja na globalni in lokalni ravni, a tudi o načrtih in ciljih za prihodnost.

Predstavniki koncerna Nestlé so se poslušalcem predstavili in med drugim povedali, da ima njihovo podjetje globalno 413 tovarn, 34 raziskovalnih centrov, poslujejo pa v 189 državah sveta in zaposlujejo kar 308.000 ljudi.

Na področju BiH deluje podjetje Nestlé Adriatic, ki zaposluje 17 ljudi,indirektno jih je več kot 100.

"Nestlé je lani na področju BiH zabežil rast v višini 2,6%, ter prodajo 19,24 milijonov švicarskih frankov, rast se je nadaljevala tudi letos. V prvi polovici leta 2019 smo zabeležili rast v višini 2,9%, ter prodaja, ki je skupno dosegla 9,36 milijonov švicarskih frankov. Za to so zaslužne stalne inovacije v ponudbi in napredek postavljenja poslovnih procesov. Na trgu BiH smo prisotni v sedmih kategorijah, tržni liderji pa smo v kategorijah instant kave in kulinarične ponudbe," je med drugim izpostavil Dinko Jurišić, direktor prodaje za BiH.

Nazaj
 


 
 
 
back to top