IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

BiH: Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH

21.11.2019
Člani upravne ekipe Nestléja so prvič v Bosni in Hercegovini govorili o konkretnih načrtih in številkah velikega podjetja na globalni in lokalni ravni, a tudi o načrtih in ciljih za prihodnost.

Predstavniki koncerna Nestlé so se poslušalcem predstavili in med drugim povedali, da ima njihovo podjetje globalno 413 tovarn, 34 raziskovalnih centrov, poslujejo pa v 189 državah sveta in zaposlujejo kar 308.000 ljudi.

Na področju BiH deluje podjetje Nestlé Adriatic, ki zaposluje 17 ljudi,indirektno jih je več kot 100.

"Nestlé je lani na področju BiH zabežil rast v višini 2,6%, ter prodajo 19,24 milijonov švicarskih frankov, rast se je nadaljevala tudi letos. V prvi polovici leta 2019 smo zabeležili rast v višini 2,9%, ter prodaja, ki je skupno dosegla 9,36 milijonov švicarskih frankov. Za to so zaslužne stalne inovacije v ponudbi in napredek postavljenja poslovnih procesov. Na trgu BiH smo prisotni v sedmih kategorijah, tržni liderji pa smo v kategorijah instant kave in kulinarične ponudbe," je med drugim izpostavil Dinko Jurišić, direktor prodaje za BiH.

Nazaj
 


 
 
 
back to top