IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 21.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  20. maj - svetovni dan čebel  |  Najučinkovitejši oglaševalec na svetu je Unilever  |  Odprta kuhna v soboto (prvič) tudi v Novem mestu  |  Čebelarji na Ravnah na Koroškem drugič obeležili svetovni dan čebel  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu jutri sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Bencin bo cenejši, dizel za malenkost dražji  |   Vabilo na (brezplačni) Dahua Starlight Show (VIDEO)  |  Walmart bo hipermarkete preuredil v veleprodajni format  |  Danes je bila odprta zagrebška Arena Park  |  Amazon investiral v dostavno službo Deliveroo  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Odmeven uspeh vin Tikveš v Londonu na IWC-ju  |  Več kot tretjina prebivalstva kadi redno  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Odprli so posodobljen obrat bjelovarske Sirele  |  Kaufland slovesno predstavil (svoj) prvi Solar Carport  |  Biedronka v svojih trgovinah uvaja stranišča  |   ||
   

Švica: Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli

22.05.2018
Nestlé želi v svojih izdelkih zmanjšati vsebino sladkorja, soli in maščob, s čimer sledi trendom sodobnih prehranjevalnih navad v svetu.
 
 
Švicarsko podjetje bo velike količine denarja investiralo v razvoj izboljšanih izdelkov, ki bodo za kupce bolj zdravi, je sledenje trendom potrdil tudi izvršni direktor podjetja Mark Schneider.
 
Lani je Nestlé v razvoj bolj zdravih izdelkov investiral 1,45 milijarde evrov, sedaj pa namerava raven soli, sladkorja in maščob še zmanjšati. Od leta 2000 je švicarski koncern količino sladkorja v svojih izdelkih v povprečju zmanjšal za 34 %, po novi izboljšavi sledi še 5-odstotno zmanjšanje.
 
Raven soli naj bi se po podatkih tujih medijev zmanjšala še za dodatnih 10 odstotkov, potem ko je Nestlé količino soli od leta 2005 zmanjšal za kar petino. Pomemben cilj je tudi zmanjšanje vsebnosti nasičenih maščob za 10 odstotkov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top