IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.01.2020 || Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Kmetijstvo in gastronomija z roko v roki pri promociji  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |  Šok: Kaufland se umika iz Avstralije!  |  Petrol bo vodila Nada Drobne Popović   |  Eurospin letos z 20 diskonti (končno) prihaja tudi na Hrvaško  |  Marsova zaobljuba našemu planetu (VIDEO)  |  Mina:"Poslovanje PUL se je izboljšalo!"  |  Kupci imajo radi organske proizvode toda...   |  Tuš s projektom Šolar na smuči osrečil otroke  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov narasla za 9 %  |  Hrvaški proizvajalci prek Spara prodali za 74 milijonov evrov  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov  |  Aleja bo odprta 19.marca (VIDEO)  |  MI Braća Pivac prevzela Kraš  |   ||
   

Evropa: Nestlé bo KitKat Gold začel prodajati tudi v Evropi

14.01.2020
Švicarski koncern je sporočil, da bo uspešnica KitKat Gold, ki gre v Aziji odlično v prodajo, odslej na voljo tudi na večini evropskih trgov.
 
 
 
 
KitKat Gold je različica vsem dobro znane blagovne znamke, pri kateri se hrustljavi vafelj in mlečna čokolada zmešata s kremasto belo čokolado in karamelo. Pri izdelavi Nestlé uporablja le UTZ-certificirane kakavova zrna, poleg tega pa posladek nima nobenih umetnih barvil, ojačevalcev okusa.
 
Najprej je izdelek prišel na police nekaterih ruskih trgovcev, v kratkem se bodo s KitKat Gold različico posladkali tudi kupci v Veliki Britaniji ter na Irskem. Podjetje poroča tudi o zelo dobri prodaji izdelkov KitKat Ruby (rožnate barve) in KitKat Green Tea Matcha (zelene barve) v Evropi, potem ko sta izdelka pred časom že obnorela azijske potrošnike.
 
KitKat Gold je sicer koncern najprej le v omejeni različici predstavil na Novi Zelandiji in Avstraliji, ker pa so bili vsi artikli v trenutku razgrabljeni, se je odločil, da ga v regiji ponudi za stalno.

Nazaj
 


 
 
 
back to top