IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Nemčija: Nemci radi kupujejo v diskontnih prodajalnah

12.07.2021
Nemški potrošniki uživajo visok življenjski standard. Radi primerjajo cene in kupujejo v diskontnih prodajalnah. Cena je odločilen kriterij pri nakupu osnovnih izdelkov. 

Za trajnejše potrošne izdelke so pomembni kriteriji nakupne odločitve varnost, kakovost, prestiž in udobje. Pri profesionalnem blagu pa so osredotočeni predvsem na kakovost, zanesljivost, storitve dobavitelja in poprodajne storitve.

Nemci radi kupujejo izdelke, ki so okolju prijazni, trajnostni, ekološki in povezani z zdravim načinom življenja. Radi kupujejo preko katalogov in preko spleta.
 
Nemški potrošniki so relativno odprti za izdelke mednarodnih podjetij. Včasih imajo prednost lokalni, nacionalni in evropski izdelki. Nemci so svojim blagovnim znamkam relativno zvesti, če so kakovostne. Približno 60 % prebivalstva je v tem primeru pripravljeno večkrat kupiti isto znamko.
 
Nemški maloprodajni trg je največji v EU. Zanj je značilna visoka stopnja konsolidacije, veliko število majhnih neodvisnih trgovin in prevlada distribucijskih kanalov v mestnih središčih.
 
Prvih 5 največjih prodajnih skupin skupaj (Edeka-Group, Rewe-Group, Schwarz-Group, Aldi-Group in Metro-Group), predstavlja približno 72 % prihodkov v maloprodaji.
 
Rast diskontnih trgov se zaradi zasičenosti trga upočasnjuje, prodaja v supermarketih pa narašča. To poudarja naraščajoč trend majhnih, hitrih, a kakovostnih nakupov živil v mestih. Porast manjših formatov trgovin pa ovira rast prodaje v hipermarketih, ki so še vedno zelo razširjeni med potrošniki na podeželskih ali primestnih območjih.
 
Segment supermarketov je v letu 2020 beležil 8 % rast prodaje, ki je dosegla 71,8 mlrdEUR.
Po napovedih analitikov bo segment supermarketov v obdobju 2020-2025 rasel po zanemarljivi, 1 % povprečni letni stopnji in leta 2025 dosegel vrednost 77,1 mlrd EUR.
 
Največji trgovci na drobno po prihodkih v letu 2020: Lidl Stiftung & Co. KG(57.583,50 milijonov evrov), EDEKA ZENTRALE Stiftung & Co. KG (32.590,52), , Kaufland Stiftung & Co. KG(21.686,84),  Media-Saturn-Holding GmbH(19.941,98),  Netto Marken-Discount AG & Co. KG (14.812,41) )Otto GmbH & Co KG (11.189,18),  dm-drogerie markt GmbH + Co. KG(88.647,60)...

Spletna prodaja 

Spletna prodaja se je v Nemčiji leta 2020 povečala za 15 % in dosegla vrednost okoli 70 mlrd EUR.
 
Analitiki napovedujejo, da bo spletna prodaja v obdobju 2020-2025 rasla po 7 % povprečni letni stopnji (oziroma 6 % ob predpostavki nespremenjenih cen) in leta 2025 dosegla vrednost 99,5 mlrd EUR.
 
Leta 2020 je spletna prodaja v Nemčiji zabeležila močno rast, kar je posledica splošnih premikov v maloprodaji, ki jih je povzročila pandemija COVID-19. Že pred pandemijo je bilo spletno nakupovanje v Nemčiji zelo razvito, predvsem med mlajšo populacijo. Zaradi omejitvenih ukrepov pa so tudi starejši potrošniki, ki prej niso pogosto kupovali preko spleta, začeli uporabljati ta prodajni kanal.

Medtem ko je bilo pred pandemijo priljubljeno zlasti spletno nakupovanje oblačil, obutve in potrošne elektronike, pa je pandemija povzročila bistveno bolj raznoliko povpraševanje po spletnih izdelkih, vključno s hrano in pijačo.

Največji spletni ponudnik na nemškem trgu je Amazon. 


Nazaj
 


 
 
 
back to top