IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Srbija: Nectar z novo linijo v Bački Palanki

13.06.2018
Nectar in Tetra Pak sta v Jugovzhodni Evropi prva predstavila novo linijo inovativnih Tetra Brik Aseptic 200 ml Slim Leaf pakiranj, to pa se je zgodilo najprej na njihovem domačem (srbskem) trgu. 
 
 
V proizvodnjo so svečano vpeljali dve vrsti modernih in inovativnih ‘on the go’ porcijskih pakiranj. Naložba v novo linijo je 1,5 milijona evrov in predstavlja nov korak v razvoju najbolj različnih kategorij izdelkov v malih pakiranjih, in sicer v skladu s svetovnimi trendi.
 
Nova linija Tetra Pak A3/Compact Flex omogoča popolno fleksibilnost, podjetje pa lahko zdaj "rotira" proizvodnjo med različnimi pakiranji. Sodelovanje s Tetra Pakom, vodilnim svetovnim podjetjem v rešitvah za predelavo in pakiranje prehrambnih izdelkov in tržnega liderja v regiji, s srbskim Nectarjem, je dobilo novo dimenzijo.
 
"Na ta način bomo na trgu Srbije in regije prvi ponudili različne kategorije izdelkov v inovativnih formatih pakiranj, ki so ugodni za življenje v gibanju. Podjetji Nectar (lastnik Fructala) in Tetra Pak zelo uspešno sodelujeta že skoraj dvajset let in prepričan sem, da se bo to nadaljevalo tudi v prihodnosti," je dejal Mihailo Janković, direktor Nectar grupe.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top