IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |   ||
   

Slovenija: Največ sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

01.06.2020
Spletni oglaševalci bodo tudi letos v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Med najpogosteje uporabljenimi oblikami je s 94 odstotki sicer oglaševanje na družbenih medijih, sledijo prikazno oglaševanje, iskalni marketing in e-poštni marketing, je pokazala raziskava družb Iprom in Valicon.
 
 
Med poglavitnimi razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja so podobno kot lani učinkovitost, natančne meritve in učinkovita evalvacija oglaševalske akcije ter skladnost z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov.
 
Raziskava je pokazala tudi, da specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke.

Nazaj
 


 
 
 
back to top