IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Sobota, 13.08.2022 | || | || |
Srbija: Najuspešnejši FMCG Summit doslej!25.11.2015
FMCG Summit, konferenca o trgovinskem področju v regiji, ki jo je revija InStore uspešno organizirala v Beogradu, Sarajevu, Skopju in Zagrebu, je minuli torek potekala v polni konferenčni dvorani hotela Crowne Plaza.![]() InStore je na enem mestu zbral več kot 400 predstavnikov trgovinske
dejavnosti in spremljevalne industrije v Srbiji in iz regije. Sejna dvorana
hotela Crowne Plaza v Beogradu je bila včeraj pretesna za vse, ki so se hoteli
udeležiti konference, na kateri je bilo prijavljenih 448 udeležencev iz 141
podjetij iz Srbije in držav v regiji, spletla pa so se številna nova poznanstva
in nove poslovne zveze.
![]() Konferenca se je začela z uvodnim govorom glavne urednice revije InStoreAne Filipović, nadaljevala pa s prvim delom konference, na katerem je
govorila Katarina Jakšić, direktorica Ipsos Strategic Marketing Srbije.
Njena tema se je imenovala "Segmentacija potrošnikov do novih poslovnih
priložnosti". Naslov s predavanjem "Run Simple
in B2B and B2C" je zaključila Olja Lapčević, strokovnjakinja za
predprodajo v podjetju SAP.
Za njim je o rešitvah IT za FMCG govoril Siniša Avram, vodja prodaje
IS (s&t), potem je predaval tudi Ljubomir Babić, direktor brandinga
Delte DMD, katerega predstavitev se je imenovala "Vloga in pomen brandinga
v poslu moderne distribucije". V zadnjem delu je najprej govorila Andrijana Bulatović iz Nielsna,
nato Katarina Mihaljčić iz Mercatorja, ki je zadolžena za svežo hrano, Predrag
Petrović, voditelj nabave in marketinga v dm-u, in za zaključek še Zenel
Batagelj iz Valicona, ki je govoril o diskonterjih in blagovnih znamkah, ki
so prve na njihovem udaru.
![]() Kot pika na i je bila tudi tokrat na vrsti okrogla miza (na fotografiji),
na kateri so sodelovali: Andrej Bele (generalni direktor Grand kave), Spomenko
Đordan (direktor Univerexporta) in Saša Kolenko (član uprave in
komercialni direktor AWT International Group).
Na konferenci so bili predstavniki naslednjih podjetij: Ad Banat, Adizes, Advertiser Srbija, Alca trgovina, Alex consulting,
Alufix, Aman, Ambasada Austrije, Arum, Astronordis Group, Atlantic Brands, Awt,
Badel 1862, Bambi, Basket, BB Trade, Bg reklam, BTL Mandis media, Buzz Havas
Worldwide, Calgo MN, Cards Print, cargo-partner, Carlsberg, Carnex, Chapter4,
Coca Cola, Corner shop, Cube, Danijela Commerce, DDOR Novi Sad, Delhaize
Serbia, Delikos, Delta dmd, Diaspora group, Direct Media, Dis, dm drogerie
markt, DNA communications, Dobre In, Ducla trading, e – kapija, Ekonomski
fakultet, Energy Star International, Erdal, ESTEH, Euroelite, Focus Factor
Plus, Focus research, Frikom, Gfk, Gomex, GoPro, Gorenje, Grand Prom, Grey
Worldwide, Gs1, Hiper Com, IBM, Imlek, Intelligence market research, Ipsos,
Ixilia, Jaffa Jamnica Johnson&Johnson Keprom Lanaco, Lesaffre, Lilly,
Linford, LOGIT, Lomax, Macval, Mars, Mastertime, MD international, Medela, Mediana,
Medius, Mercator S, Metalac, Metro Mogyi, Molson Coors, Mpg, MTT group, MVM
Group, Nectar, Nelt, Nelt BiH, Nelt Co, Neoplanta, Nielsen, NIN magazin, NIS,
NT Bolero, Nurdor, Omnico, distribucija, Paralela Plus, Perutnina Ptuj Topiko,
Pfi, Pionir, Pivovarna Laško, Podravka, Polimark brands, Predsednički klub,
Real Knitting, Reckitt Benckiser, Refot b, Ringier Axel Springer, RTV
Vojvodina, Rubin, s&t, Salveo, SAP, SEBRE, Slovenački poslovni klub,
Strauss Adriatic, Studio Moderna, Sunoko, Symphony EYC, Štark, Tcc, Tekijanka,
Tikveš, Total Marketing Support, Trampex, Tukano Štampa, Unicredit banka,
United Moment, Univerexport, Valicon, Vedrina 2, Victoriaoil, Vimera, Vital,
Vitapur,Viz Connection, Yuhor, Zlatibor voda, Zlatiborac, Žitosrem.
Nazaj
|
|
|