IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

Srbija: Najuspešnejši FMCG Summit doslej!

25.11.2015

FMCG Summit, konferenca o trgovinskem področju v regiji, ki jo je revija InStore uspešno organizirala v Beogradu, Sarajevu, Skopju in Zagrebu, je minuli torek potekala v polni konferenčni dvorani hotela Crowne Plaza.

 
 

 
InStore je na enem mestu zbral več kot 400 predstavnikov trgovinske dejavnosti in spremljevalne industrije v Srbiji in iz regije. Sejna dvorana hotela Crowne Plaza v Beogradu je bila včeraj pretesna za vse, ki so se hoteli udeležiti konference, na kateri je bilo prijavljenih 448 udeležencev iz 141 podjetij iz Srbije in držav v regiji, spletla pa so se številna nova poznanstva in nove poslovne zveze.
 
 
 
Konferenca se je začela z uvodnim govorom glavne urednice revije InStoreAne Filipović, nadaljevala pa s prvim delom konference, na katerem je govorila Katarina Jakšić, direktorica Ipsos Strategic Marketing Srbije. Njena tema se je imenovala "Segmentacija potrošnikov do novih poslovnih priložnosti".  Naslov s predavanjem "Run Simple in B2B and B2C" je zaključila Olja Lapčević, strokovnjakinja za predprodajo v podjetju SAP.
 


 


Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Frikom
Goran Kovačević , lastnik in generalni direktor,Gomex


 
Drugi del je začel direktor marketinga v Frikomu Saša Čirić, ki je govoril o inovativnosti liderjev v kategoriji, kot naslednji pa je predavanje končal lastnik in generalni direktor Gomexa, Goran Kovačević. Njegovo predavanje je nosilo naslov "Kje so meje inovativnosti 121x250".
 
Za njim je o rešitvah IT za FMCG govoril Siniša Avram, vodja prodaje IS (s&t), potem je predaval tudi Ljubomir Babić, direktor brandinga Delte DMD, katerega predstavitev se je imenovala "Vloga in pomen brandinga v poslu moderne distribucije". V zadnjem delu je najprej govorila Andrijana Bulatović iz Nielsna, nato Katarina Mihaljčić iz Mercatorja, ki je zadolžena za svežo hrano, Predrag Petrović, voditelj nabave in marketinga v dm-u, in za zaključek še Zenel Batagelj iz Valicona, ki je govoril o diskonterjih in blagovnih znamkah, ki so prve na njihovem udaru. 


 
 

 


Ljubomir Babić, direktor "brendinga", Delta DMD
Katarina Mihaljčić, direktorica področja sveže hrane, Mercator-S


 

Kot pika na i je bila tudi tokrat na vrsti okrogla miza (na fotografiji), na kateri so sodelovali: Andrej Bele (generalni direktor Grand kave), Spomenko Đordan (direktor Univerexporta) in Saša Kolenko (član uprave in komercialni direktor AWT International Group).
 

 
Na konferenci so bili predstavniki naslednjih podjetijAd Banat, Adizes, Advertiser Srbija, Alca trgovina, Alex consulting, Alufix, Aman, Ambasada Austrije, Arum, Astronordis Group, Atlantic Brands, Awt, Badel 1862, Bambi, Basket, BB Trade, Bg reklam, BTL Mandis media, Buzz Havas Worldwide, Calgo MN, Cards Print, cargo-partner, Carlsberg, Carnex, Chapter4, Coca Cola, Corner shop, Cube, Danijela Commerce, DDOR Novi Sad, Delhaize Serbia, Delikos, Delta dmd, Diaspora group, Direct Media, Dis, dm drogerie markt, DNA communications, Dobre In, Ducla trading, e – kapija, Ekonomski fakultet, Energy Star International, Erdal, ESTEH, Euroelite, Focus Factor Plus, Focus research, Frikom, Gfk, Gomex, GoPro, Gorenje, Grand Prom, Grey Worldwide, Gs1, Hiper Com, IBM, Imlek, Intelligence market research, Ipsos, Ixilia, Jaffa Jamnica Johnson&Johnson Keprom Lanaco, Lesaffre, Lilly, Linford, LOGIT, Lomax, Macval, Mars, Mastertime, MD international, Medela, Mediana, Medius, Mercator S, Metalac, Metro Mogyi, Molson Coors, Mpg, MTT group, MVM Group, Nectar, Nelt, Nelt BiH, Nelt Co, Neoplanta, Nielsen, NIN magazin, NIS, NT Bolero, Nurdor, Omnico, distribucija, Paralela Plus, Perutnina Ptuj Topiko, Pfi, Pionir, Pivovarna Laško, Podravka, Polimark brands, Predsednički klub, Real Knitting, Reckitt Benckiser, Refot b, Ringier Axel Springer, RTV Vojvodina, Rubin, s&t, Salveo, SAP, SEBRE, Slovenački poslovni klub, Strauss Adriatic, Studio Moderna, Sunoko, Symphony EYC, Štark, Tcc, Tekijanka, Tikveš, Total Marketing Support, Trampex, Tukano Štampa, Unicredit banka, United Moment, Univerexport, Valicon, Vedrina 2, Victoriaoil, Vimera, Vital, Vitapur,Viz Connection, Yuhor, Zlatibor voda, Zlatiborac, Žitosrem. 
 
 
Revija InStore se zahvaljuje vsem udeležencem, govornikom, sponzorjem in prijateljem konference za veliko zanimanje in podporo največjemu in najbolj pomembnemu trgovinskemu dogodku v regiji! Vidimo se naslednje leto!

 
 
 


Nazaj
 
 
 
 
back to top